×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاتنهام – آرسنال: جنگ سهیمه لیگ قهرمانان در شمال لندن

تیم تاتنهام از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در بازی دربی شمال لندن میزبان تیم آرسنال خواهد بود.

به گزارش کیوسک خبر ، با خوشحالی هواداران آرسنال و ناراحتی تاتنهام، تیم ضعیف توپچی ها به دلیل مصدومیت، جام ملت های آفریقا و کووید-۱۹ منجر به به تعویق افتادن دربی شمال لندن در زمین اسپرز شد.

با این حال، تیم آنتونیو کونته احتمالاً آماده می شود تا از توپچی ها در مقر خود در موقعیتی بهتر از چهار ماه پیش استقبال کند؛ او در ماه ژانویه وارد باشگاه شد و به شکوفایی و اعتماد به نفس در کمپ به آرامی دوباره افزایش داد.

در حالی که نتایج ناخوشایند در ماه آوریل به ایستادن آنها بین چهار تیم برتر  لطمه زد، تاتنهام با شکست دادن لسترسیتی قبل از اینکه موفق شود به روند ۱۲ پیروزی متوالی لیورپول در لیگ برتر در آنفیلد پایان دهد، به مسیر خود بازگشت.

کونته ممکن است کمی نگران این واقعیت باشد که تیمش در ۷ بازی اخیر خود در لیگ برتر در خانه فقط یک کلین شیت داشته است – در ۴ بازی اخیر خود یک گل دریافت است – و این سرمربی ایتالیایی خاطرات زیادی از این بازی ندارد. دیدار با آرسنال، به ثبت رساندن تنها یک پیروزی از هشت پیروزی مقابل توپچی ها به عنوان سرمربی خواهد بود.

تضمین شرکت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تاتنهام تقریباً مانند قهرمانی در لیگ در وایت هارت لین نیست، اما چنین دستاوردی یک دوره پیشرفت مهم را برای آرسنال میکل آرتتا نشان می دهد و آنها تنها ۹۰ دقیقه با آن فاصله دارند.

شکست سه بازی در طول دوره عید پاک، بلندپروازی‌های اروپایی آن‌ها را به کلی از مسیر خارج می‌کرد، اما در پاسخ با چهار پیروزی متوالی مقابل چلسی، منچستریونایتد، وستهم یونایتد و لیدز یونایتد، سرنوشت حضور بین چهار تیم برتر توپچی‌ها در دستان خودشان باقی می‌ماند.

توپچی ها بعد از گل ۱۰ دقیقه ای ادی نکتیا و کارت قرمز لوک آیلینگ، موفقیت ۲-۱ خود را در برابر لیدز بسیار عصبی تر از آنچه باید بود، به دست آوردند، اما آنها در نهایت از خط گذشتند و برای اولین بار پس از شش سال دوباره می‌خواهند به لیگ قهرمانان برگردند.

حتی اگر تیم آرتتا به شکست قناعت کند، آنها همچنان با نیوکاسل یونایتد و اورتون می‌توانند برای کسب جایگاه اروپایی تلاش کنند چون شکست در بسته نگه داشتن دروازه در هفت بازی لیگ برتر، قبل از دیدار با مثلث هجومی درخشان تاتنهام، آمار اطمینان بخشی نیست.

هیجان در نیمه اول باعث شد که آرسنال در سپتامبر ۳-۱ مقابل تاتنهام نونو اسپریتو سانتو به پیروزی برسد اما اسپرز فرمولی برای موفقیت در زمین خود دارد، زیرا آنها در ۷ بازی خانگی لیگ برتر مقابل رقبای خود در شمال لندن شکست نخورده اند. آنها نمی توانند اجازه بدهند که این رشته پایان یابد تا مبادا رویای آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فقط یک رویا باقی بماند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.