×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بیمه ملت برای چهارمین سال پیاپی، عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را کسب کرد و موفق شد رکورد سال گذشته خود را ارتقا دهد و به نسبتی معادل ۴۵۷ دست یافت و رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را شکست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، بر اساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این شرکت برای دوازدهمین سال پیاپی، سطح یک توانگری مالی را کسب کرده و مانند سالیان گذشته، توانگرترین شرکت بیمه کشور لقب گرفته است.

بیمه ملت در حالی موفقیت سالیان گذشته خود را تکرار می‌کند که در یک موفقیت بی‌نظیر موفق شده است بازهم رکورد توانگرترین شرکت بیمه کشور را ارتقا دهد و نسبت توانگری مالی خود را به ۴۵۷ برساند.

شاخص توانگری مالی، یکی از مهمترین شاخص‌ها برای بیمه‌گزاران و مشتریان در انتخاب شرکت بیمه است، چرا که توانایی مالی شرکت‌ بیمه را در پرداخت خسارات زیان‌دیدگان نشان می‌دهد.

بر همین اساس، شرکت بیمه ملت در زمینه توانایی اجرای تعهدات مالی بیمه‌نامه‌ها با اختلاف زیاد، بالاتر از همه شرکت‌های بیمه کشور قرار گرفته است و آمار و ارقام صورت‌های مالی این شرکت هم نشان می‌دهد که این شرکت در سال‌های گذشته به خوبی از عهده جبران خسارت زیان‌دیدگان برآمده و در پرداخت به‌موقع خسارت بیمه‌گزاران خود سربلند بوده است.

بر اساس اعلام بیمه مرکزی، نسبت توانگری مالی بیمه ملت در سال گذشته، ۴۰۹ بود و حالا به عدد بی‌نظیر ۴۵۷ رسیده است که شاید در بین شرکت‌های بیمه جنرال و فعال در سرزمین اصلی نسبتی دست نیافتنی و کم نظیر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.