×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه عمر یا بیمه تکمیلی، کدام بهتر است؟

در سراسر جهان بیمه از مهم‌ترین مواردی است که هر کس باید در خصوص آن تصمیم مشخص و جدی بگیرید. در ایران هر فردی می‌تواند بجز بیمه پایه، بیمه تکمیلی و بیمه عمر و سایر رشته‌های بیمه‌ای را داشته باشد. هر بیمه‌ای، پوشش‌های خاص خودش را دارد و باید با توجه به نیاز، مزایا و کاربرد هر بیمه‌ای آن‌ها را انتخاب کرد. با این توضیحات در این مقاله همراه ما باشید تا بیمه عمر و بیمه تکمیلی را بیشتر و بهتر بررسی کنیم تا بتوانید به انتخاب دقیق‌تری برسید.

 بیمه تکمیلی آسماری

بیمه تکمیلی چیست؟ بیمه‌ای کاربردی و ضروری برای همه افراد جامعه!

ما انسان‌ها هیچ وقت نمی‌دانیم که در آینده ممکن است به چه بیماری‌هایی مبتلا شویم. از طرفی نیز نمی‌دانیم در آینده شرایط اقتصادی و مالی‌مان چگونه خواهد بود. به همین دلیل برای اینکه از بیم حوادث روزگار بتوانیم سریع‌تر بگذریم و هزینه‌های احتمالی درمانی و پزشکی را  بهتر جبران کنیم علاوه‌بر بیمه پایه به بیمه تکمیلی نیاز داریم. بیمه تکمیلی به دو صورت بیمه درمان تکمیلی و بیمه درمان تکمیلی شرکتی ارائه می‌شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت‌های بیمه مورد نظرتان‌ تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

مزایای بیمه تکمیلی چیست؟ از ویزیت دارو تا بستری از شرکت بیمه‌گر خسارت بگیرید!

داشتن بیمه تکمیلی به شما کمک می‌کند که سریع‌تر از هر زمانی بتوانید هزینه‌های تحمیل شده درمانی و پزشکی خود و خانواده‌تان را جبران کنید. برخی از خدمات و پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی شامل: بستری، جراحی عمومی، زایمان، نازایی، پاراکلینیکی، آمبولانس درون شهری، ویزیت دارو و دندانپزشکی است. با استفاده از بیمه تکمیلی می‌توانید هزینه‌های پزشکی و درمانی خود را از شرکت بیمه‌گر دریافت کنید.

باتوجه به اینکه هزینه‌های درمانی و پزشکی در ایران بالا بوده باید بیمه شخص ثالث نیز تهیه کنید. برای استعلام قیمت بیمه شخص ثالث بهتر است که با شرکت‌های بیمه‌ای ارائه‌دهنده تماس بگیرید و قبل از خرید از آن‌ها مشاوره بگیرید.

بیمه عمر آسماری

بیمه عمر چیست؟ اندوخته‌ای ارزشمند برای دوران بازنشستگی!

بیمه عمر یکی از پرمتقاضی‌ترین انواع بیمه در سراسر جهان است و خوشبختانه در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. بیمه عمر به منظور سرمایه‌گذاری برای دوران بازنشستگی است. به‌طوری که شما با پرداخت ماهیانه به مبلغ مشخصی اندوخته‌ای را برای خود ذخیره می‌کنید که در نهایت می‌توانید آن را به صورت یکجا یا مستمری ماهیانه دریافت کنید.

وقتی می‌خواهید هر نوع بیمه‌ای را تهیه کنید از شرایط، قوانین و مزایای آن مطلع باشید. تهیه برخی بیمه‌ها مانند بیمه تکمیلی درمان خانواده شرایطی دارند که در مدت زمان مشخصی نمی‌توانید از کلیه پوشش‌های بیمه‌ای آن استفاده کنید. به‌طور مثال دوره انتظار بیمه تکمیلی برای زایمان ۹ ماه است. یعنی پس از تهیه بیمه تکمیلی بلافاصله نمی‌توانید از پوشش بیمه‌ای زایمان تا ۹ بعد استفاده کنید. به همین دلیل باید قبل از اینکه با هزینه‌های درمانی سنگینی مواجه شوید بیمه تکمیلی خود را تهیه کنید.

مزایای بیمه عمر چیست؟ از پوشش بیماری‌های خاص تا دریافت مستمری در دوران بازنشستگی!

بیمه عمر بسیار کاربردی است و در طول مدتی که بیمه هستید شامل انواع پوشش‌های بیمه‌ای خواهید بود. از مهم‌ترین پوشش‌های بیمه عمر می‌توان به بیماری‌های خاص، نقص عضو، بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت اشاره کرد. بیمه عمر سرمایه‌ای است که در دوران پیری و بازنشستگی به شما با سود قابل توجهی برمی‌گردد. با گذر زمان ما انسان‌ها باتوجه به سبک و شرایط زندگی‌مان ممکن است به انواع بیماری‌ها به خصوص بیماری خاص مبتلا شویم.

با استفاده از بیمه عمر می‌توانید هزینه‌های تحمیل شده درمانی و پزشکی را بپردازید و سریعاً مراحل درمانی‌تان را آغاز کنید. از مهم‌ترین بیماری‌های که با بیمه عمر امکان جبران هزینه‌های درمانی را دارند به سکته قلبی و مغزی، سرطان، پیوند اعضاء و عمل جراحی می‌توان اشاره کرد. خوشبختانه امروزه برای هر قشری بیمه‌ای خاص وجود دارد؛ از بیمه حوادث دانش آموزی برای محصلان گرفته تا بیمه مسئولیت و مهندسی که برای افرادی که در مشاغل و پروژه‌های ساختمانی فعالیت دارند.

تفاوت بیمه عمر با بیمه تکمیلی

بیمه عمر با بیمه تکمیلی چه تفاوت‌هایی دارد؟ همزمان می‌توانید هر دو بیمه را تهیه کنید!

هر رشته بیمه‌ای به منظور پوشش‌های خاصی ایجاد شده است. در نهایت هدف هر نوع رشته بیمه‌ای کمک‌رسانی در شرایط درمانی، پزشکی و بازنشستگی است. با پرداخت بیمه عمر در مدت زمان مشخصی می‌توانید مستمری بازنشستگی بگیرید. اما بیمه تکمیلی فقط هزینه‌های درمانی و پزشکی را پوشش می‌دهد. در بیمه عمر چنانچه فرد بیمه شده ازکارفتاده شود و توانایی پرداخت حق بیمه خود را نداشته باشد، از ادامه پرداخت معاف می‌شود. اما اگر در بیمه تکمیلی هزینه‌های بیمه را نپردازید از همان ماه مشمول پوشش‌های بیمه‌ای نخواهید بود.

در بیمه عمر سرمایه فوت ناشی از حادثه تا ۴ برابر سرمایه بیمه عمر به افراد تحت تکلف بیمه‌گذار پرداخت می‌شود. اما در بیمه تکمیلی خدماتی در خصوص پرداخت خسارت فوت وجود ندارد. توجه کنید که هدف هر دو نوع بیمه متفاوت است به همین دلیل هر کدام کاربرد و مزایای خاص خودشان را دارند. نمی‌توان گفت با بیمه عمر دیگر نیازی به بیمه تکمیلی نداریم؛ تهیه هر دو نوع بیمه برای هر فردی در سراسر جهان اختیاری و البته الزامی است.

آسماری ارائه‌دهنده انواع رشته‌های بیمه‌ای؛ از بیمه عمر تا بیمه تکمیلی

در این مقاله بررسی کردیم که بیمه عمر با بیمه تکمیلی چه تفاوت‌هایی دارد. هر رشته‌ای بیمه‌ای به منظور هدف خاصی ایجاد شده است و نمی‌توان گفت با تهیه یک بیمه خاص، می‌توان خود را در برابر هر نوع حوادثی بیمه کرد. به منظور پیشگیری از اتفاقات و تحمیل هزینه‌های درمانی و پزشکی و از طرفی دریافت مستمری در دوران بازنشستگی تهیه بیمه تکمیلی و بیمه عمر الزامی است.

بیمه آسماری ارائه‌دهنده انواع رشته‌های بیمه از بیمه عمر تا بیمه شخص ثالث و بیمه تکمیلی در ایران است. چنانچه برای تهیه بیمه عمر و بیمه تکمیلی یا سایر رشته‌های بیمه‌ای، سوالی دارید، با کارشناسان بیمه آسماری به شماره تلفن ۴۳۴۱۷-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان متخصص آسماری آماده پاسخ‌گویی به کلیه سوالات بیمه‌ای شما عزیزان هستند.