×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه باران به سطح یک توانگری مالی رسید

براساس اعلام بیمه مرکزی، بیمه باران به سطح یک توانگری مالی در میان شرکت‌های بیمه ارتقا یافت و نسبت توانگری مالی‌ آن برای سال ۱۴۰۱ به ۵۱۹ درصد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، بیمه باران با ارتقا به بالاترین سطح توانگری مالی در میان شرکت‌های بیمه گام بزرگی در جهت تعمیق اعتماد مشتریان و تقویت ارتباط دو سویه با بیمه‌گزاران خود برداشت.

این ارتقای درجه در جهت اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره ۶۹) و براساس بررسی آخرین صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ بیمه باران صورت گرفته است.

ارائه محصولات متنوع و منطبق بر نیازهای آحاد جامعه، مدیریت بهینه ریسک‌های موجود با عنایت به اصول بیمه‌گری، حضور موثر در صنعت بیمه‌های زندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای ترویج فرهنگ بیمه‌ زندگی از جمله موفقیت‌های این شرکت بیمه‌ای در حیات دو ساله‌اش است.

طبق آیین‌نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، سطوح توانگری مالی شرکت‌های بیمه در پنج سطح تعریف شده و موسسات دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر در سطح یک، ‌موسسات دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۷۰ و کمتر از ۱۰۰ درصد در سطح دو، موسسات دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۵۰ و کمتر از ۷۰ درصد در سطح سه قرار می گیرند. همچنین موسسات گروه سطح چهار نیز دارای نسبت توانگری مالی بیش از ۱۰ و کمتر از ۵۰ درصد هستند و سطح پنجم مربوط به موسساتی است که نسبت توانگری مالی‌شان کمتر از ۱۰ باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.