×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

بیمه رازی با پرداخت سود سال ۱۴۰۰ بیمه گذاران عمر خود، پرونده پرداخت سود مشارکت در منافع این بیمه گذاران را کلید زد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، با عنایت به آیین نامه شماره ۶۸ شورای عالی بیمه، در راستای تحقق سود تضمینی و سود مشارکت در منافع بیمه‌گذاران زندگی خود، همچون سال‌های گذشته توانسته است سود قابل قبولی را به مشتریان آینده نگر خود که طی سال‌های متمادی به شرکت بیمه رازی اعتماد و اطمینان کرده‌اند، ارائه کند.

تیم مدیریتی بیمه رازی در راستای حداکثر سازی سود کلیه ذی‌نفعان خود تلاش دارد که رضایت مندی بیمه گذاران عمر به عنوان مشتریان وفادار این مجموعه همواره تقویت شود.

بر این اساس در مرحله نخست کلیه مبالغ سود تضمینی وفق آئین نامه جاری به حساب کلیه مشتریان واریز گردید. لذا با احتساب سود مشارکت در منافع ، میانگین سود واریزی ۵ ساله از سوی شرکت بیمه رازی بر اساس اخذ تاییده لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی جهت انتشار جداول قابل پیش بینی معادل ۲۴/۸ درصد بوده است.

بیمه رازی پس از تعیین منابع قابل تقسیم سال ۱۴۰۰، سهم هر یک از بیمه‌گذاران از سود مزبور را بر حسب آیین نامه جاری به عنوان حق بیمه یکجا برای افزایش سرمایه بیمه نامه یا افزایش ذخایر ریاضی منظور یا بصورت نقدی پرداخت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.