×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
بیانیه سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این بیانیه آمده است:

سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد، یادآور نقش بی‌بدیل و رهبری هدایتگرانه بزرگ‌مردی است که پشتگرم به خواست و حضور مردمان آزاده اما ستمدیده ایران، با برافراشتن  پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی که امروز در منطقه و جهان به یکی از کانون‌های تاثیرگذار بر معادلات جهانی تبدیل شده است. میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷، نظام مردم‌سالار دینی را بنیان نهاد و روح مقاومت و شجاعت را در جان همه آزادی‌خواهان  دمید.

اکنون با وجود گذشت نزدیک به۳۲ سال از ارتحال آن پیر و مقتدای فرزانه، نظام اسلامی به‌عنوان میراث مجسم ایشان، در سایه رهبری خردمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور و مشارکت مثال‌زدنی مردم در تمام صحنه‌ها، همچنان استوار و قدرتمند، مسیر تعالی و پیشرفت را از میان انواع توطئه‌ها و تهدیدهای قدرت‌های استکباری جهان، طی می‌کند.

در سالگرد رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایام گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲، مدیران، کارکنان و اقشار تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی، یاد آن امام همام را گرامی داشته و با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندند که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی  نظام، که ثمره خون هزاران شهید معزز و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری کنند.