×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

بسپیدی برف … با پودر برف

صابون گلنار … پوست بدن شما را چون برگ گل تمیز و خوشبو می کند.

شاید این جملات برای دهه هشتادی و نودی ها فقط شعار تبلیغاتی باشد اما برای ما نمایانگر بیش از ۶۰ سال همراهی با شما عزیزان است.

تولید محصولات با کیفیت و حمایت قشر وسیع جامعه ایرانی از ابتدای فعالیت تاکنون، سبب شده است که ما در دی ماه سال ۱۴۰۱ سالروز ۶۰ سالگی تاسیس شرکت پاکسان را جشن بگیریم. طی این سال ها مجموعه پاکسان با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت بالا و با اصل قرار دادن کرامت انسانی، مشتری مداری و مسئولیت پذیری اجتماعی سعی داشته به عنوان شرکتی مردمی، جایگاه ویژه ای در سبد کالای خانوار کسب کند.

شعار ما از ابتدا “پاکسان به سلامت خانواده می اندیشد” بوده است و همواره سعی داشتیم با به کارگیری نیرو های  متخصص و همچنین اتکا به فناوری های روز دنیا در حوزه شوینده و بهداشتی، پرچمدار این صنعت در ایران باشیم.

شصتمین سالروز تاسیس شرکت پاکسان

ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه تمامی پرسنل پاکسان طی شصت سال فعالیت همواره رو به جلو و کسب افتخارات فراوان، در نظر داریم تا نقش محصولات برند پاکسان را در سبد کالای مردم صبور ایران زمین، بیش از پیش پر رنگ کنیم و علاوه بر پاسخ به نیاز های داخلی، حضوری قدرتمند همانند گذشته در عرصه بین المللی داشته باشیم.

همچنین تشکر ویژه ما از سهامداران و ذینفعان خرد و عمده شرکت پاکسان است که طی فراز و نشیب ها، پشت مجموعه پاکسان بوده اند. اطمینان داشته باشید که با سیاست جدید شرکت و تلاش های شبانه روزی پرسنل، پاسخ اعتماد شما را خواهیم داد.

رسالت ما در حوزه داخلی، پاسخ حداکثری به نیاز جامعه در خصوص کالاهای شوینده و بهداشتی، ایجاد ارزش و احترام برای رضایت کامل مصرف کنندگان، تحکیم حس مسئولیت پذیری در بین پرسنل و پیشرفت روز افزون کیفیت و همچنین تعداد محصولات تولیدی است.

صادرات محصولات با کیفیت به تعداد گسترده تری از کشور های همسایه و جهان، عقد قرارداد های متعدد همکاری بین المللی، ارز آوری، رقابت سالم و پایدار و در نهایت بالا بردن پرچم پر افتخار ایران در سایر کشور های جهان از جمله اهداف ما در حوزه خارجی است.

روز های روشنی در انتظار پاکسان است …

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.