×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

در سومین روز از آغاز سال جدید مدیرعامل و رییس هیات مدیره با حضور در استان البرز با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان در دیدار با همکاران از نزدیک روند خدمت رسانی به مراجعین و مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد. دراین بازدید که با همراهی خدامی معاون امور استانها همراه بود مهندس شریفی با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر ارائه خدمت در سامانه بیمه ایران من اظهار داشت:

در سال جدید همه همکاران در بیمه ایران میبایست گسترش خدمات بصورت برخط را سرلوحه قرار داده و برای آسودگی مردم خدمات بیمه ای را در محل کار و زندگی به بیمه گذاران ارائه دهند. شریفی افزود همکاران ستادی نیز لازم است که هر مانع برای خدمت رسانی بهتر در این سامانه را رفع نمایند به طوریکه رضایت مردم و همکاران و نمایندگان جلب گردد. جمع آوری نظرات نمایندگان و همکاران میتواند کمک خوبی برای این منظور باشد.
شریفی ضمن تکریم زحمات همه همکاران نماینده آموزش مستمر و کاربردی ایشان را خواستار و جلب نظر نمایندگان را از عوامل موفقیت سامانه های نرم افزاری در شرکت دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران در این بازدید گزارش عملکرد استان در سامانه بیمه ایران من توسط طبیعی نژاد مدیر کل شعب استان ارایه و همکاران نیز نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.
همکاران محترم برای مشاهده گزارش تصویری میتوانند به حسابهای کاربری اداره کل روابط عمومی در پیام رسان های داخلی مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.