×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هافبک ایرانی تیم فاینورد امشب نمایش درخشانی مقابل اشتورم گراتس برجای گذاشت.

کیوسک خبر ـ دومین هفته از مسابقات لیگ اروپا برای علیرضا جهانبخش و فاینورد با ثبت نتیجه‌ای فراموش نشدنی به پایان رسید.

شاگردان آرنه اسلات که در ورزشگاه دِکویپ از اشتورم گراتس میزبانی می‌کردند به برتری ۶ بر صفر مقابل حریف اتریشی دست پیدا کردند؛ دیداری که همراه با درخشش هافبک تیم ملی کشورمان همراه بود.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه ۶۳ دقیقه بازی کرد، ۲ گل به ثمر رساند و نمره ۸.۸ کسب کرد.

تیزهوشی

روی فرار از کناره‌ها جهانبخش با پاس ارسالی گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیتی شد که مدافعان و دروازه بان انتظار ارسال داشتند اما او روی تیزهوشی و حرکت غیرقابل پیش بینی مستقیما به سمت دروازه ضربه زد. توپ پس از برخورد به تیرک به راحتی وارد دروازه شد و او اولین گل تیمش را در دقیقه ۸ به ثمر رساند. 

چاشنی خوش شانسی

بعد از اینکه همبازیانش دو گل دیگر به ثمر رساندند، روی کار تیمی پس از انتقال توپ از دفاع به حمله، جهانبخش پشت محوطه جریمه این بار مستقیما با شوت شانسش را برای گلزنی امتحان کرد. او خوش شانس بود و با برخورد توپ به پای مدافع، توپ از بالای دست دروازه بان به دومین گل شماره ۷ فاینورد تبدیل شد.

این بار بدشانسی

تنها ۸ دقیقه از نیمه دوم می‌گذشت که جهانبخش این بار با نفوذ بین مدافعان پاس عرضی را به گل تبدیل کرد اما این بار بدشانسی سراغ او آمد. 

پیش از اینکه توپ برای او ارسال شود، از خط عرضی پشت دروازه به بیرون رفته بود و با تصمیم VAR هت‌تریک او به صورت رسمی ثبت نشد.

آماده برای اتریش

بهترین فرمی که علیرضا جهانبخش امشب به اجرا گذاشت نشان داد او چه اندازه برای پایان ناکامی‌های این فصل انگیزه داشت.

او آخرین بار در اسفندماه گذشته برای فاینورد در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود. در دیداری که با نتیجه سه بر یک به پایان رسیده بود، جهانبخش یکی از گلزنان مقابل تیم کامبوور بود.

لیست بازیکنان لژیونر برای شرکت در اردوی اتریش قرار است به زودی اعلام شود. کاپیتان تیم ملی اکنون در حالی برای بازگشت به لیست مدنظر کارلوس کی روش آماده می‌شود که به فرم ایده آل بازگشته و تلاش می‌کند یکی از نفرات مورد اعتماد سرمربی پرتغالی در جام جهانی قطر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.