×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری نشست مشترک میان نصر تهران و هرمزگان | ارائه‌ی تجربیات و راهکارهای متقابل

در حاشیه‌ی دومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۲ در جزیره‌ی کیش، نشست مشترکی میان نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و استان هرمزگان به‌منظور همفکری و تبادل نظر برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این نشست هر یک از طرفین با بیان تجربیات خود در حوزه‌های مختلف کاری، پیشنهاداتی به منظور هم‌افزایی، افزایش مشارکت و ارائه‌ی خدمات متقابل میان دو سازمان ارائه کردند.

انتقال تجارب موفق کمیسیون‌های تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری سمینارها و وبینارها در حوزه‌های مختلف، موضوعات مربوط به حوزه‌ی تحول دیجیتال، بیان تجربیات در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات رفاهی، انتقال تجربه‌های دبیرخانه‌ای، ارائه‌ی پیشنهاداتی در راستای افزایش بازدهی و مشارکت هر چه بیشتر کمیسیون‌ها، انتقال دانش فنی استقرار ساختارهایی که نیاز است بومی‌سازی شوند، ارائه‌ی راهکارهایی برای فعال‌سازی حوزه‌ی ارتباطات و روابط عمومی در استان هرمزگان از جمله موضوعاتی بود که توسط نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بیان شد.

در ادامه‌ی این نشست، نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان هرمزگان نیز به بیان تجربیات خود در زمینه‌ی مسائل حقوقی پرداختند. به گفته‌ی آنها، دادگستری استان هرمزگان متقاعد شده است که در مورد برخی از پرونده‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات، صرفا متخصصان این حوزه باید نظر دهند. به همین منظور از ۱۰ سال پیش تاکنون، نصر هرمزگان تفاهم‌نامه‌ای با کانون کارشناسان دادگستری منعقد کرده است.

آنها با ذکر جزئیاتی بیان کردند که در برخی از پرونده‌ها، علارغم اینکه کارشناس رسمی دادگستری اظهار نظر کرده بود، اما این اظهار نظر نتوانسته بود ذهن قاضی را شفاف ساخته و به سمت ارائه‌ی حکم هدایت کند. بنابراین از نظرات کارشناسان حوزه‌ی فاوا در نصر هرمزگان بهره برده بودند.

نکته‌ی دیگری که توسط نمایندگان نصر هرمزگان به آن اشاره شد، موضوع بند داوری در قرارهای حقوقی حوزه‌ی فناوری اطلاعات بود. تا جاییکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان هرمزگان ضمن حضور در شواری عالی اداری و شورای آی‌تی این استان، بند داوری را کامل و بدون شبهه ارائه کرده است و از این طریق، مشکلات ناشی از این بند حل شده است. البته این موضوع از جنس ترغیبی و تشویقی بوده و خواهد بود.

گفتنی است این نشست با حضور جعفر محمدی، فرهاد کرم‌زاده، مجید اورعی، محمدرضا قلعه‌نوی از اعضای هیأت مدیره‌، علیرضا کشاورز، دبیر و مریم لطفی، مدیر روابط عمومی نصر تهران و عبدالوحید واحدی، رئیس هیأت مدیره، عبدالمجید خضری، عضو هیأت مدیره و مصطفی پروین دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان هرمزگان تشکیل شد.

بنابر توافقات صورت گرفته، نشست‌های مشترک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و نصرهای استانی به صورت متناوب ادامه خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.