×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری میز خدمت اموال تملیکی کرمان در پی سفر رئیس جمهور به این استان

سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور با هدف بررسی مشکلات و دیدار با مردم استان کرمان امروز پنجشنبه مورخ ۲۰ مرداد ماه در حال انجام است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی، در پی سفر رئیس جمهور به استان کرمان، مسئولین دستگاههای اجرایی استان از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۱۸ با برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در ادارات خود مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات مردم هستند.

به گفته احسان یوسفی پور مدیر اموال تملیکی کرمان، مجموعه اداره اموال تملیکی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان با برپایی میز خدمت آماده خدمت و پاسخگویی به سوالات مردمی شده که در همین راستا دکتر سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد با حضور در این مجموعه ضمن بازدید از میز خدمت اموال تملیکی، از نزدیک در جریان نحوه پاسخگویی به مشکلات مردم قرار گرفت.
در حاشیه این بازدید پس از پیگیری های یوسفی پور، با دستور دکتر سلمانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی، تجهیزاتی که متعلق به گمرک بود، در راستای ساماندهی انبارها، به اموال تملیکی کرمان اختصاص داده شد.

گفتنی است، سفر رئیس جمهور به استان کرمان از ظهر روز پنجشنبه ۲۰ مردادماه آغاز و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت و در دستگاه های اجرایی نیز معاونین وزراء میز خدمت را تشکیل داده و پاسخگوی مراجعات مردمی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.