×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

​مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) و آغاز دهه مبارک فجر با حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با فرخنده زادروز حضرت امام محمد تقی (ع) و آغاز دهه فجر، مراسم گرامی‌داشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر برگزار شد.
در این مراسم که با سخنرانی رضا سراج، تحلیل‌گر مسائل سیاسی همراه بود، ۴۴ سال تلاش مردم و مسئولان برای پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مقاومت و تجلیل از دستاوردهای انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گرامی داشته شد و اهمیت و جایگاه جغرافیای سیاسی ایران در بین کشورهای منطقه و لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب و حمایت از محور مقاومت در این مراسم مورد تاکید قرار گرفت.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موازنه و شطرنج سیاسی را از ۴۴ سال پیش تاکنون در عرصه بین‌المللی تغییر داده است، افزود: با گذر از پیچ تاریخی در تحولات جهانی و پیوستن ایران به پیمان‌های اقتصادی منطقه‌ای و جهانی، تعادل مناسبی در منطقه به نفع ایران به وجودخواهد آمد.
تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تاثیر مقاومت ملت ایران در مقابل طمع‌ورزی‌ها و تلاش استکبار برای تضعیف کشور طی دهه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: تراز تجاری کشور پس از ٧٠ سال مثبت شده و با پیوستن به کشورهای عضو منطقه شانگ‌های، استفاده از واحدهای پولی کشورهای «بریکس» و راه‌اندازی کریدور شمال و جنوب، کشور ما به هاب تجاری منطقه تبدیل خواهد شد و بخش بیشتری از نیازهای منطقه را تامین خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.