×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و بسیجیان پایگاه بسیج شهید هادی علی مازندرانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.
این مراسم با تلاوت قرآن و قرائت سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. در ابتدای مراسم مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق دکتر اسلام کریمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین این مراسم؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: جمله امام خمینی (ره ) “بسیج لشکر مخلص خداست” به معنی حضور و آمادگی بسیجیان و درک درست از شرایط و زمان است. بسیجی یعنی بدون تظاهر، بدون توقع و بی منت به هم نوع خدمت کردن و وظیفه ما کارکنان صندوق خدمت کردن با احترام و بنحو احسن به جامعه ایثارگری (خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگران) است .

وی اظهار داشت: رضایت مندی ۹۷٫۴درصدی ایثارگران، نشانه صادقانه کار کردن و بسیجی بودن شما کارکنان صندوق می باشدکه به نوبه خود از همه شما همکاران ستادی استانی کمال تشکر و سپاسگذاری دارم. انتظار دارم همچنان با تفکر بسیجی وار بیشتر به جامعه ایثارگری خدمت کنید .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موذنی ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای ناشی از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه سخن گفت و بیان کرد: هفته بسیج یکی از دستاورهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در راه حفظ نظام و انقلاب در برابر دشمنان است.

وی گفت: سوریه، عراق و یمن از بسیج الگو پذیری داشته و به لطف و مدد الهی در جبهه های مقاومت نیز پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است. بسیج تصویر واقعی از کشور ما و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده که در همه عرصه‌های زندگی و جامعه حاضر و ملموس است.
وی با اشاره به اینکه نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است، افزود: بسیج یک فرهنگ و یک تفکر بوده و تفکر بسیجی تفکر الهی است. گرامیداشت هفته بسیج یادآوری همان حماسه‌ها و فداکاری‌هاست. .

در انتها به نفرات برگزیده مسابقات دارت، تنیس، فوتبال دستی و… که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود جوایزی اهداء شد و این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موذنی پایان یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.