×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تعدادی از روسای جدید ادارات ستادی بانک توسعه تعاون با حضور رییس هیات مدیره بانک معرفی شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این مراسم اظهار داشت: تغییرات مدیریتی برای تحول و پویایی سازمان است و افراد جدید همگی دارای ویژگی های مثبت برای احراز پست و مسئولیت پذیری بوده اند.
وی افزود: حضور سه رییس اداره جدید در جایگاه های مهم ستاد حائز اهمیت است و روسای جدید می توانند منشا تحولات مثبت باشند.
فتاحی در رابطه با حضور سعید صداقت به عنوان سرپرست جدید اداره کل کارگزینی گفت: ایشان با تجربه مناسب در سمت رییس اداره در مدیریت امور استانها و شعب آشنایی کاملی با موضوعات پرسنلی بانک دارند و می توانند مسائل را به نحو مناسبی ساماندهی کنند.
وی در خصوص حضور حسین سرین به عنوان سرپرست اداره کل بازاریابی بانک گفت: ایشان از نیروهای باتجربه بانک و آشنا به حوزه های اعتباری، بانکی و بازاریابی هستند، همه نیروهای بانک به نوعی نیروی بازاریابی هستند و بازاریابی از طریق کار تیمی و مشارکت همه جانبه کارکنان نتیجه بخش است.
این مقام بانکی درباره انتصاب مهرزاد علیجانی در سمت سرپرست اداره کل پژوهش گفت: دانش، تجربه و کارنامه پژوهشی ایشان قابل توجه است، توجه داشته باشیم که فعالیت ها و پروژه های پژوهشی باید در حل مسائل بانک کارساز عمل نمایند.
فتاحی با اشاره به حضور یونس کلانتری در شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون گفت: ایشان در سمت قبلی به صورت تمام مدت و تا آخرین روز برای پیشبرد بازاریابی بانک اهتمام داشتند و در شرکت کارگزاری بیمه نیز می توانند تاثیرات مثبتی داشته باشند.
وی در رابطه با حضور احسان بندری در شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون گفت: تجربه ایشان در مسائل پرسنلی و کارگزینی می تواند در شرکت نیز مثمر ثمر باشد. حسین سرین سرپرست جدید اداره کل بازاریابی دارای فوق لیسانس مدیریت، دانشجوی دکتری مدیریت عالی بانکداری پیش از این به عنوان کارشناس اعتباری، رییس گروه کارشناسان طرح و برنامه، معاون اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد، رییس اداره کل پژوهش و دبیر و عضو کارگروه. طرح تحول بانک و دبیر و عضو سند راهبردی تحول بانک فعال بوده است سعید صداقت دارای کارشناسی ارشدمدیریت صنعتی پیش از این رییس دایره کارکنان اموراستانها و شعب، معاون اداره کل اجرایی و پشتیبانی امور استانها و شعب ، رییس اداره کل اجرایی و پشتیبانی امور استانها و شعب و معاون امور استانها شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون بوده است. مهرزاد علیجانی سرپرست اداره کل پژوهش, دانش آموخته دکتری مالی و کارشناسی ارشد آمار ریاضی پیش از این کارشناس اعتباری بانک، رییس گروه کارشناسان ارزی ، رییس دایره ارزیابی عملکرد، معاون داده کاوی اداره کل هوش کسب و کار نیز بوده است.گفتنی است در این مراسم محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیر عامل در امور حقوقی و نظارت،کریم میرزا خانی سرپرست معاونت مدیر عامل در امور استانها و بازاریابی، حسینی مطلق رئیس دفتر مرکزی حراست،رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی،روح اله شاهسون رئیس اداره کل رفاه کارکنان، معاونین امور مشتریان و بازاریابی نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.