×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به آغاز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان و خانواده‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از شهریورماه، گفت: با برگزاری این جشنواره که در چند مرحله و تا اسفندماه برگزار می‌شود، شاهد تقویت روحیه و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، داریوش شمس با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار هلدینگ خلیج‌فارس، جشنواره‌ای با این شکل و ابعاد برای کارکنان برگزار نشده، اظهار داشت: این مسابقات شامل تمام گروه‌های سنی و با تعداد قابل‌توجهی از رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به احیای شورای ورزش شرکت، متشکل از مدیر سرمایه انسانی گروه، نماینده ورزش هلدینگ خلیج‌فارس و رؤسای ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر و عملیات غیرصنعتی پازارگاد و چند تن از همکاران باتجربه و پیشکسوت ورزشی شرکت‌های گروه، تصریح کرد: برپایی این مسابقات می‌تواند در پویایی و نشاط محیط کاری و خانواده‌ها و تعلق سازمانی اثرگذاری زیادی داشته باشد.
شمس با اشاره به شروع برگزاری مرحله اول این مسابقات هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مسابقات به شکل مرحله‌ای ادامه دارد، ابتدا در شهریورماه این مسابقات در سطح فرزندان با حضور ۴۰۰ نفر از فرزندان در ۱۲ رشته و از ۹ شرکت در اصفهان برگزار شد که با قهرمانی پتروشیمی نوری به پایان رسید.
وی با تأکید بر اینکه این مسابقات با همکاری مجموعه‌های عملیات غیرصنعتی انجام و در هماهنگی کامل با امور ورزش استانداری‌های استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم همه استانداردهای لازم برای حضور کارکنان و خانواده‌ها و فرزندان را در فضایی پر شور و نشاط فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: مسابقات همسران و همکاران خانم هم در ۹ رشته ورزشی و از ۸ شرکت با حضور ۶۰۰ نفر در مهرماه در شهر شیراز برگزار و با قهرمانی پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.
مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته در جریان برگزاری مسابقات برای حضور پیشکسوتان و بازنشستگان، افزود: حدود ۶۵۰ نفر در ۸ رشته ورزشی برای این مسابقات حضور خواهند داشت و این مسابقات آبان‌ماه در شیراز و اصفهان برگزار می‌شود.
شمس با اعلام اینکه مسابقات ورزشی کارکنان در ۸ رشته ورزشی در رشته‌های والیبال، شنا، تیراندازی، شطرنج، فوتسال، تنیس‌روی‌میز، دوومیدانی از ۱۷ شرکت و با حضور ۸۰۷ نفر از کارکنان در آذرماه برگزار می‌شود، افزود: در مجموعه حدود ۳ هزار نفر از همکاران و خانواده‌ها در کل شرکت‌های زیرمجموعه در این مسابقات حضور دارند. ما هم تلاش می‌کنیم در تجربه اول کمی و کاستی‌ها را بررسی و در دوره‌های بعدی اصلاح کنیم.
مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به حمایتی که مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و معاونین وی از برگزاری این مسابقات داشته‌اند اعلام کرد که مسابقات فرزندان دختر زیر ۲۵ سال هم در اسفندماه برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.