×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری انتخاب رئیس و نائب رئیس شورای معاونین فنی سندیکای بیمه گران ایران

در جلسه شورای هماهنگی معاونین فنی موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران، آقایان عباس فراشیانی و مجید حبیبی بعنوان رئیس و نائب رئیس این شورا انتخاب شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، جلسه شورای معاونین فنی موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران با حضور دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و اکثریت اعضای شورا روز چهارشنبه مورخ دوم شهریور ماه در سالن اجتماعات سندیکا برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر کریمی با تقدیر و تشکر از فعالیت ها و زحمات شورا، برنامه ها و اقدامات بعمل آمده در سال جاری بر
اساس سند راهبردی ۳ ساله سندیکا را ارائه و اقدامات سندیکا در خصوص ارتقا سطح همکاری ها و تعامل با دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و نتایج ارزشمند ناشی از آن را مفید و موثر ارزیابی نمود.
دبیرکل سندیکا در بخشی از سخنان خود با تشریح فرآیند اقدامات و پیگیری های انجام شده سندیکا به حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس و گزارشات کارشناسی کمیسیون ها پرداخت و از معاونین شرکت های بیمه تقاضا نمود با تلاش بیشتر موسسات بیمه، سندیکای بیمه گران را در نیل به اهداف تعیین شده بویژه افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور و ارتقا آن به ۷٪ تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه، کمک و یاری نماید.
دکتر کریمی در ادامه سخنان خود توجه معاونین فنی را به مدیریت ریسک در تمام رشته های بیمه بویژه در رشته درمان که ضریب خسارت بالایی دارد، جلب نمود و از آنان درخواست نمود در انعقاد قراردادهای بیمه، مخصوصا در ریسک های بزرگ، در رعایت و اعمال نرخ فنی حساسیت لازم را معمول نمایند.
در ادامه با توجه به دستور جلسه در خصوص انتخاب رئیس و نائب رئیس این شورا بحث و تبادل نظر و سپس رای گیری بعمل آمد که در نتیجه آقای عباس فراشیانی معاون فنی شرکت بیمه میهن بعنوان رئیس و آقای مجید حبیبی معاون فنی شرکت بیمه آرمان بعنوان نایب رئیس شورا به مدت ۲ سال انتخاب شدند.
همچنین در این جلسه از تلاش ها و خدمات آقای صفرزاده رئیس پیشین شورا و دکتر سید مجتبی عطری نایب رئیس شورا تقدیر و تشکر بعمل آمد.
گفتنی است شورای هماهنگی معاونین فنی در دی ماه سال ۱۳۸۷ با تصویب شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران تشکیل گردید و وفق آیین نامه مصوب این شورا فعالیت می نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.