×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برنامه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران ادامه دارد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: برنامه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی به این موارد محدود نمی‌شود و برنامه‌های مفصلی برای ناوگان داریم و این تنها یک تفاهمنامه و قراداد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آئین بهره برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهری در ناوگان حمل و نقل عمومی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، پیروز حناچی، شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. 

محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در این مراسم گفت: آیین بهره برداری از ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی جنبه روحی و نماد کوچکی از اتفاق بزرگی است که در مسیر توسعه حمل و نقل عمومی رخ داد. 

او با اشاره به شرایط بسیار سخت اقتصادی کشور گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به سر می‌بریم که بخشی از آن به حمل و نقل عمومی هم بر می‌گردد. 

ترفع گفت: انعقاد تفاهم نامه ۸۰۰ ددستگاه و قرار داد ۲۵۰ دستگاه و سایر اقدامات با جسارت و محوریت شهرداری تهران و حمایت شورای اسلامی شهر تهران بوده است. 

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: برنامه‌نوسازی به این موارد محدود نمی‌شود و برنامه‌های مفصلی برای ناوگان داریم و این تنها یک تفاهمنامه و قراداد است.

او ضمن تشکر از شورای شهر تهران گفت: خوشحالم که حمایت شورای شهر تهران را در این زمینه همراه خود داریم و دست ما را برای این اقدام باز گذاشتند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.