×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر اجرای برنامه‌های تحولی در راستای رشد تولید استان فارس تاکید ورزید.

وی افزود: استان فارس جایگاه مهمی در برنامه‌های کلی بانک توسعه تعاون دارد، ضرورت دارد بهره‌وری استان ارتقا یابد، بهره‌وری مشتمل بر اثربخشی و کارآیی است، اثربخشی حاصل انتخاب‌های درست افراد، فرآیندها و اهداف است و کارآیی اجرای درست کارها است.
شیخ‌حسینی تاکید کرد: همکاران در جایگاه‌های مدیریتی و اجرایی موضوع جابجایی‌ها و چرخش‌ها را به فال نیک بگیرند.
این مقام بانکی یادآور گردید: همکاران در نظر داشته باشند بانک توسعه تعاون با افتخار از بهترین‌ها در شبکه بانکی است، باور به این موضوع موجب افزایش اعتماد به نفس سازمانی همکاران می‌شود، بانک توسعه تعاون حتی در شرایط نوسان شبکه بانکی نیز باثبات به فعالیت موثر ادامه می‌دهد.
شیخ‌حسینی خاطر نشان کرد: حفظ منافع مردم، ذینفعان و مشتریان در درجه اولویت است و سرمایه انسانی بانک باید در مسیر ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف اهتمام داشته باشند، مسائل و مشکلات بانک توسط معاونت‌ها و واحدهای تخصصی مرتفع می‌گردد و پروژه‌های فناورانه و بانکداری دیجیتال به نحو مناسبی راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان داشت: بانک‌ها باید به اثرات مثبت و منفی مکانیزم خلق پول توجه داشته باشند، همان‌طور که تخصیص منابع به بخش‌های واقعی اقتصاد می‌تواند آثار مثبت در حوزه‌های تولید و اشتغال به همراه داشته باشد پرداخت تسهیلات بدون ضابطه به بخش‌های غیرمولد آثار زیان‌بار تورمی بجا می‌گذارد، نظارت عالیه بانک مرکزی بر میزان اعتباردهی بانک‌ها و کنترل مقداری ترازنامه کاملا بجا و صحیح است، شخصاً میزان سهمیه استان‌ها و کانال‌های اعتباری را زیر نظر دارم و به رغم محدودیت سهمیه اعتباری بانک، تکالیف بانک در اولویت قرار دارد.
این مقام بانکی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن استان، استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی بسیار کارآمد است.
وی گفت: نوآوری و خلاقیت در محصولات بانک توسعه تعاون وجود دارد، نحوه ارائه خدمات و محصولات باید کارآمدتر باشد، طرح مائده چارچوب‌های مناسبی دارد و قابل رقابت در شبکه بانکی است، سایر بانک‌ها نیز طرح‌هایی شبیه مائده را به عرضه درآورده‌اند و دستاوردهای مناسبی حاصل نموده‌اند.
سید باقر فتاحی رییس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شعب استان فارس می‌توانند با ارتقای عملکرد برنامه‌های تجهیز منابع و به دنبال آن پرداخت تسهیلات ارزش‌آفرین به طرح‌های تولیدی و تعاونی، سطح کارآمدی استان را افزایش دهند.
فتاحی افزود: اجرای مصوبات سفرهای استانی و هدایت تعاونگران و تولیدکنندگان برای بهره‌مندی از تسهیلات تکلیفی بانک حائز اهمیت است.
کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی گفت: امروزه بسیاری از نام‌ها و نشان‌های تجاری به جای محاسبه سهم بازار، به دنبال اندازه‌گیری دو شاخص به نام سهم ذهنی مشتری و سهم عاطفی مشتری می‌باشد؛ لذا ما باید توجه خود را به مشتریان متمرکز کنیم، مشتریان نماینگر آینده، فرصت‌های تازه، اندیشه و راه‌های پیشرفت هستند.
صیاد رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب گفت: استان فارس ۵.۲ درصد نیروی انسانی بانک توسعه تعاون را در اختیار دارد، همچنین ۴.۳ درصد منابع بانک توسعه تعاون و ۴.۷ درصد مصارف بانک در حال حاضر در استان فارس است و ۱۰۶۸۶ میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری در استان فارس پرداخت شده است.
در این جلسه غلامرضا کافی زاده مدیر شعب استان فارس گزارشی از عملکرد استان ارائه داد، معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی و همچنین معاونین استان و کلیه روسای شعب استان نیز توضیحاتی درباره عملکرد استان ارائه دادند.

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته راهبری مدیریت شعب استان فارس اظهار داشت: به مدیر استان اختیارات مناسبی برای اجرای برنامه‌های تحولی اعطا شده است، با توجه به ظرفیت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی استان، ضرورت دارد سهم بانک توسعه تعاون در شبکه پولی و بانکی استان افزایش یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.