×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان از سه سال گذشته به صورت جدی به امر ورزش در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه داشته است و برای تیم فوتبال نیز در جهت صعود به دسته‌های بالاتر و افتخارآفرینی برای شرکت فولاد هرمزگان برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان که روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ماه نخستین بازی خود را در لیگ دسته دوم برگزار خواهند کرد، با هدف آشنایی با دستاوردهای شرکت و شرایط تولید، از خطوط تولید بازدید کردند. در ادامه اعضای کادرفنی و بازیکنان در جلسه مشترک با کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی، رضا صفریان مدیر روابط عمومی و محمد کارگران مدیر امور ورزش حضور یافتند.

فولاد هرمزگان پرچمدار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
در این جلسه کیکاووس ندایی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به حمایت همه‌جانبه مدیران ارشد این شرکت از فعالیت‌های ورزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، بیان کرد: هدف از این بازدید، آشنایی بازیکنان فوتبال با صنعت فولاد و شرایط سخت تولید در آب و هوای استان هرمزگان بوده است. فولاد هرمزگان یکی از چندین باشگاه بزرگ ورزشی کشور به شمار می‌رود و طی سه سال اخیر، برنامه‌ریزی مدونی در حوزه ورزش داشت که خوشبختانه نمره قابل قبولی به دست آورده است. بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار با شرکت فولاد هرمزگان قرارداد حرفه‌ای ورزشکاری در چندین رشته متفاوت و در رده‌های سنی مختلف دارند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان برای ورزش با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و توجه به امر سلامت مردم و شادی‌آفرینی صورت گرفته و فولاد هرمزگان پرچمدار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در کشور است. انتظار داریم مدیریت امور ورزش و سرمربی تیم فوتبال به ورزش پایه و استعدادهای استان بیش از پیش توجه کنند. همچنین به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی همچون ساخت ورزشگاه نیز نظر ویژه‌ای داریم.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم‌های ورزشی فولاد هرمزگان در سه سال اخیر افتخارات متعددی همچون قهرمانی‌های تیم‌های کارگری در سطح جهان، قهرمانی‌های ملی و صعود به دسته‌های بالاتر را رقم زده‌اند افتخارآفرینی‌ها در عرصه ورزش باعث دلگرمی کارکنان فولاد هرمزگان و مردم خونگرم این استان خواهد شد. امیدوار هستیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده با تلاش بازیکنان، کادرفنی، مدیریت امور ورزش و همه دست‌اندرکاران فوتبال، طی سه سال آتی بتوانیم به آرزوی چندین ساله مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس جامه عمل بپوشانیم و به لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر صعود کنیم.

نقش تیم فوتبال فولاد هرمزگان در امیدآفرینی کمتر از تولید نیست
رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در این جلسه بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در کادرفنی رخ داد و نتایجی که حاصل شد، موج جدیدی از امید در شرکت فولاد هرمزگان و استان هرمزگان مشاهده شده است و نتیجه برنامه‌ریزی‌هایی بوده که معاونت منابع انسانی و مدیریت امور ورزش صورت داده‌اند. تغییر کادرفنی تحول مثبتی را در تیم به وجود آورده است و به زعم کارشناسان، تیم خوب و یک‌دستی را در اختیار داریم.

وی عنوان کرد: نقش تیم فوتبال فولاد هرمزگان در امیدآفرینی کمتر از تولید نیست. البته توقع از تیم فوتبال فولاد هرمزگان بسیار بالا بوده و یک استان به این تیم دل بسته است. امیدوار هستیم که تیم فوتبال پله‌های موفقیت را با سرعت بپیماید و به لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر کشور صعود کند.

تقویت کادر فنی و بازیکنان با هدف صعود به دسته‌های بالاتر
مهدی کریمیان، سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل، معاون منابع انسانی و مدیریت امور ورزش فولاد هرمزگان از تیم فوتبال، بیان کرد:. تیم فوتبال از سه ماه قبل با یک برنامه‌ریزی اصولی، کادر فنی و کارگروه مناسب را تشکیل دادیم و اقدام به جذب بازیکن کردیم. بازیکنان تیم فوتبال از بهترین‌هایی هستند که توانستیم آن‌ها جذب کنیم و از ظرفیت نیروهای بومی، غیر بومی و پایه بهره گرفتیم. از دو ماه قبل سه اردوی تدارکاتی در در شهرهای بروجرد، شیراز و تهران با بیش از ۱۰ بازی تدارکاتی برگزار کردیم. همه اعضای تیم، آماده و متحد برای شروع مسابقات در روز ۱۸ مهر ماه هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از کارخانه برای اعضای تیم بسیار حائز اهمیت بود و اعضای تیم مشاهده کردند که کارگران و زحمتکشان عرصه تولید در شرکت فولاد هرمزگان در چه شرایطی فعالیت می‌کنند تا چرخ کارخانه و اقتصاد کشور به خوبی بچرخد. بازدید از کارخانه اعضای تیم را بیشتر ترغیب کرده است تا همچون شرکت فولاد هرمزگان که در صنعت پیشرو و رکورددار است، تیم فوتبال نیز در عرصه ورزش رکورددار باشد و بتواند در پایان فصل صعود به لیگ یک را جشن بگیریم.

در پایان جلسه، کادرفنی و مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان یک پیراهن را به معاون منابع انسانی به پاس زحمات و توجهات ایشان به امر ورزش در استان هرمزگان اهدا کردند و به طور رسمی از پیراهن فصل جدید تیم فولاد هرمزگان رونمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.