×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
برق ۵۷ سازمان دولتی و غیردولتی در پایتخت قطع شد

به دنبال افزایش دمای هوای کشور، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق این کلانشهر، برق ۵۷ سازمان دولتی و غیردولتی پرمصرف را در پایتخت، قطع کرد.

​به‌گزارش کیوسک خبر از وزارت نیرو،‌”حسین صبوری” مدیرعامل این شرکت از ساختمان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، شرکت پتروشیمی اراک، بانک ملت ،بانک کشاورزی و شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان برخی از اداراتی که امروز مشمول قطع برق شده‌اند نام برد و افزود: از آن جا که بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی طی روزهای آتی، انتظار افزایش بیشتر دمای هوا را داریم ضروری است تمامی مشترکان، حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند.

وی همچنین با بیان اینکه در ادامه برخورد با ادارات پرمصرف، امروز نیز برق ۵۷ دستگاه اجرایی در تهران قطع شد، گفت: مهم‌ترین کمکی که مشترکان بخش خانگی می‌توانند به ما در تامین برق کنند خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از ادارات و صنایعی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق دارند قدردانی کرد و یادآور شد: گزارش عملکرد ادارات در حوزه مدیریت مصرف برق به شکل هفتگی، تهیه و به استانداری تهران ارسال می‌شود.

صبوری در همین راستا از ادارات و دستگاه‌های اجرایی پایتخت خواست تا به‌منظور جلوگیری از بروز خاموشی احتمالی به‌ویژه در بخش خانگی شهر تهران، اجرای مصوبات هیات وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.