×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
برقراری ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره – جاسک

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس، مرتضی صالحی در این باره گفت: ارتباط مخابراتی مرکز انتقال نفت گوره و تلمبه‌خانه شماره ۱، ۲ و ۳ پروژه راهردی گوره به جاسک با مرکز منطقه فارس و اتصال آن به خط ارتباطی اختصاصی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به همت همکاران مخابرات منطقه فارس برقرار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه برای انتقال ایمن و مطمئن نفت و فرآورده‌های نفتی لزوم وجود ارتباط مخابراتی دوسویه پایدار و مطمئن صنعتی، میان مراکز انتقال امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، به همین دلیل مسئولیت طراحی و برقراری لینک مخابراتی مراکز انتقال نفت PS2 ،PS2 و PS3 این پروژه بزرگ و راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک به مخابرات منطقه فارس محول شد.
رئیس انتقال و دیتای شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج‌فارس تأکید کرد: با بازدید معاونت مخابرات مناطق فارس و خلیج‌فارس از محل و بررسی تمامی جوانب، طرح و انجام جلسات کارشناسی دو طرح موقت (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت و استفاده از امکانات شرکت‌های مخابراتی ثالث) و طرح دائم (با استفاده از لینک مخابراتی اختصاصی شرکت) به ستاد پیشنهاد شد.
صالحی تصریح کرد: با توجه به زمان‌بر بودن طرح دائم و زمان اندک باقیمانده تا افتتاح پروژه، مقرر شد به موازات اجرای طرح موقت، مراحل اجرای طرح دائم نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر ۳۱۷۶۱۷

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.