×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرمایه گذاری در حوزه ارزیابی ریسک های پروژه در کاهش خسارات احتمالی نقش انکارناپذیری را ایفا می کند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در جمع مدیران و کارکنان شرکت بیمه آسیا با اعلام این مطلب افزود: مدیریت هدفمند بیمه ای در گرو شناسایی نیازهای جامعه بیمه گر و بیمه گذار است و باید زمینه حرکت صنعت بر ریل توسعه فراهم شود.
رئیس کل بیمه مرکزی پرهیز از حواشی و توجه بر متن را راه حل اصلی عبور از چالش های بیمه ای ارزیابی کرد و اظهار داشت: خدمت بی منت به آحاد جامعه به ویژه بیمه گذاران در راس ماموریت های صنعت بیمه قرار دارد.
وی با برشمردن دستاوردهای درخشان نهادناظر و همچنین صنعت بیمه در حوزه راه اندازی و تکمیل سامانه های الکترونیکی، خاطرنشان کرد: برای تحقق دولت هوشمند باید مسیر دیجیتال سازی تمامی خدمات صنعت بیمه در کشور را دنبال کنیم.
رئیس شورای عالی بیمه با قدردانی از همراهی نمایندگان مجلس با سیاست های کلان اقتصادی و مصوبات شورای عالی بیمه، گفت: درخواست تشکیل فراکسیون بیمه به نمایندگان خانه ملت ارائه شده و امیدواریم با حضور نمایندگان دغدغه مند و آگاه به مسائل بیمه ای به زودی اجرایی شود.
وی از صنعت بیمه به عنوان نمونه برجسته یک صنعت مردمی ارزیابی کرد و افزود: به روزرسانی قوانین و آیین نامه ها در نهاد ناظر صنعت بیمه نشانگر اهمیت موضوع رضایتمندی آحاد جامعه از خدمات متنوع این صنعت به شمار می رود.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود از شرکت بیمه آسیا به عنوان مجموعه ای باسابقه و خوشنام یاد کرد و افزود: برای تحقق برنامه های توسعه ای و اسناد بالادستی و همچنین دستیابی به افق هفت درصدی ضریب نفوذ بیمه در کشور به تلاش مضاعف نیروهای مجرب صنعت بیمه و جوانان مبتکر و مسلط بر فناوری های روز نیاز مبرمی احساس می شود.
مهندس بهزادپور، استقرار سامانه ثبت تقلب و تخلف را در راستای صیانت از دستاوردها و منابع بیمه ای عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت بخشی به طرح ها و پروژه های نیمه تمام و سرمایه گذاری هدفمند شرکت های بیمه در مدیریت کاهش ریسک از ابزارهای توسعه صنعت بیمه محسوب می شود.
سکاندار صنعت بیمه در پایان از تلاش همه جانبه نهادناظر برای سرمایه گذاری در حوزه های بین المللی و ارتقای سطح تعاملات جهانی خبر داد و از شرکت های بیمه خواست تا در تعاملات خود جدی تر عمل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.