×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار کردستان در بازدید از شعبه مرکزی سنندج به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک مسکن گفت: تمرکز منابع مالی شرکتهای بزرگ در بانک مسکن با هدف تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن ضروری است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ اسماعیل زارعی کوشا با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در استان، ارائه خدمات این بانک در بیشتر حوزه‌ها را ارج نهاد و با قدردانی از همراهی مجموعه این بانک در کمک به حل مشکلات مردم، گفت: با وجود حجم کار بانک مسکن و فشار تقاضایی که از سوی مردم وجود دارد همچنان در انجام تکلیف قانونی خود در بین بانکهای کشور خوشنام ترین است.
استاندار کردستان مدیریت بانک مسکن در استان را بر اساس دانش و تجربه دانست و گفت: بانک مسکن در کردستان توانسته بیشتر از تکلیف خود خدمات عرضه کند.
وی با توجه به پیشنهاد مدیر شعب بانک مسکن این استان در مورد تمرکز منابع مالی شرکتهای بزرگ در بانک مسکن با هدف تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن متولی اصلی طرح نهضت ملی مسکن در استان است از همین رو باید منابع کافی برای تامین تسهیلات این طرح در اختیار داشته باشد و شرکتهای بزرگ استان با تمرکز منابع خود در این بانک به تحقق اهداف دولت در طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند.
به گفته زارعی کوشا، در سفر اخیر هیئت دولت به استان، با تاکید بر تمرکز تسهیلات نهضت ملی مسکن در این بانک در راستای دسترسی آسان و هموارتر متقاضیان این طرح، مطالبی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاندار کردستان با اشاره به نقش عمده بانک مسکن در تسهیلات تکلیفی از جمله وام ازدواج، افزود: عملکرد مثبت بانک مسکن در حوزه تسهیلات تکلیفی قابل تحسین است .
زارعی کوشا بانک مسکن را همواره پیشرو در پرداخت تسهیلات بانکی و گره‌گشا در رفع مشکلات مردم خواند و تصریح کرد: این بانک در طرح نهضت ملی مسکن و تسهیلات تکلیفی از جمله فرزند آوری، وام ازدواج ، قرض الحسنه و … پیشتاز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.