×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر محمدرضا فرزین در سفر به استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران با استاندار خراسان رضوی دیدار و پیرامون مسائل بانکی و راه های مشترک همکاری جهت تامین مالی طرح های زیربنایی و روبنایی استان گفت و گو کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این جلسه به ویژگی ها و خصوصیات اقتصادی وعمرانی استان اشاره کرد و افزود: این منطقه دارای مزایا و ویژگی های قابل توجهی همانند وجود صنعت گردشگری، حمل و نقل، معادن غنی، کشاورزی و تولیدات بسیار است
که با این مزیت ها می توان به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک کرد.
فرزین در این نشست صمیمی به تشریح خدمات و توانمندیدهای بانک ملی ایران نیز پرداخت و گفت: بانک آمادگی کامل دارد تا استان را در توسعه طرح های عمرانی حمایت و همراهی کند.
وی در این جلسه تصریح کرد: بانک ملی ایران همسو با تدوین راهبردهای دو ساله، ارائه خدمات مالی خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان با شتاب بیشتری ادامه خواهد داد.
دکتر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با مطرح کردن برخی از مسائل و مشکلات بانکی طرح های زیربنایی و روبنایی استان با دکتر فرزین گفت و گو کرد و به تبادل نظر پرداخت.
وی در این دیدارگفت: با گسترش همکاری های دو جانبه می توانیم به نفع مردم قدم های مناسبی برداریم.
وی افزود: این استان به دلیل دسترسی به بازارهای هدف و کشور های همسایه می تواند هاب استقرار صنایع صادرات محور باشد.
حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب این استان نیز که در این دیدار حضور داشت گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.
گفتنی است در این دیدار محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین معاون عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.