×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بانک صادرات ایران در صدر جدول پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن «فرزند سوم»

بر اساس اطلاعات منتشر شده از دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن خانوارهای فاقد مسکن که فرزند سوم یا بیشتر آنها از سال ۱۳۹۹ به بعد متولد شده اند، بانک صادرات ایران در صدر این جدول قرار گرفته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، به موجب جزء ۳، بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری مقرر شده است به متقاضیانی که فرزند سوم یا بیشتر آنها از اول فروردین ۱۳۹۹ به بعد متولد شده است، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید یا ساخت مسکن تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شود.

پنج بانک ملت، صادرات، تجارت، پست بانک و مسکن به عنوان بانک های عامل این تسهیلات تعیین شده اند و متقاضیان می توانند با مراجعه مستقیم به شعب این بانک‌ها از تسهیلات یاد شده بهره مند شود. آن طور که جدول منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد، این پنج بانک تا کنون ۶۷۴ میلیارد ریال تسهیلات از این محل به ۳۴۷ متقاضی پرداخت کرده اند.

سهم بانک صادرات ایران با پرداخت ۱۹۳ فقره تسهیلات از این محل، ۳۸۳ میلیارد ریال بوده است که هم از نظر تعداد و هم از نظر مبلغ کل پرداختی، بالاترین جایگاه را از آن خود کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.