×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک سینا؛ بانکی خوشنام و نمونه در نظام بانکی است

کیوسک خبر ـ دکتر ایمانی با اشاره به جایگاه و انتظارات جامعه از این بانک گفت: بانک سینا بانکی شناخته شده و دارای امکانات و ظرفیت های مناسبی در حوزه خدمات است و جهت دستیابی به موقعیت و جایگاه بهتر، باید خود را برای جهش های بزرگ بر اساس ضوابط و مقررات آماده کنیم.
وی اظهار داشت: اینکه توانایی ها و امتیازات بانک سینا به گونه ای است که برای رفع نقدینگی برخی بنگاههای اقتصادی از این بانک، کمک گرفته می شود، افتخار بزرگی است و ما آمادگی داریم تا در جهت کمک به اقتصاد کشور گام های جدی برداریم.
وی به عملکرد بانک سینا اشاره داشت و گفت: با نگاهی که در این بانک طی ماه های گذشته به سرمایه های انسانی، افزایش اختیارات و تامین امکانات و ابزارهای لازم و مدرن در جهت خدمات رسانی به هموطنان صورت گرفته، اثرات بسیار مطلوبی را در بخشهای عملکردی بانک به ویژه تحقق سود بانک و افزایش آن نسبت به سال های گذشته شاهد بودیم و این عملکرد پاسخی مطلوب به انتظارات ذینفعان و سهامداران از بانک است.
مدیرعامل بانک سینا بیان داشت: ما امانت دار سپرده های مردم هستیم و در وهله اول ماموریت ما سود رساندن به ذینفعان به ویژه سهامداران است. با توجه به افزایش هزینه ها و رشد فزاینده تورم و نقدینگی، باید به کارها و فعالیت ها سرعت بدهیم چرا که اگر در این دوران سخت از رقابت جا بمانیم جبران آن بسیار دشوار خواهد بود.
وی از تمامی دست اندرکاران افتتاح شعبه قدردانی کرد و افزود: فضای بزرگ و شعب با کیفیت اگر چه می تواند به تقویت جایگاه بانک کمک کند اما آنچه ارزش، شأنیت و محبوبیت بانک را افزایش می دهد، ارائه خدمات به بهترین نحو به هموطنان است گرچه همکاران بانک سینا ثابت کرده اند که در برخورد با مشتریان و ارباب رجوع همواره سرآمد و زبانزد بوده اند.
دکتر ایمانی در پایان ابزار امیدواری کرد با تلاش جمعی و جدیت در تحقق اهداف، شاهد افزایش راندمان کاری در سال ۱۴۰۰ باشیم.
گفتنی است در مراسم افتتاح شعبه مفتح تبریز، آقابابایی عضو هیئت مدیره، یزدی خواه معاون شعب و مناطق، ابراهیمی مدیر حراست، بالایی مدیر منطقه و جمعی از مقامات محلی حضور داشتند. مدیرعامل و هیات همراه در جریان این سفر از شعب سراب، میدان جهاد، چهارراه آبرسان و شریعتی تبریز بازدید به عمل آورده و با همکاران این شعب دیدار و گفتگو کردند.