×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک توسعه تعاون ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تفاهم نامه ای پرداخت کرد

در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی بانک توسعه تعاون در سال گذشته ۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات به خریداران محصولات ایرانی پرداخت کرده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون گفت: یکی از اولویت هایی که بانک توسعه تعاون برای حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان در دستور کار قرار داده است انعقاد تفاهم نامه تامین مالی خریداران کالاهای ایرانی است.
یونس کلانتری افزود:در گام اول با شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی،تجهیزات کشاورزی و خودرو سازان تفاهم نامه امضا کرده ایم.
وی ادامه داد:این اقدام بانک توسعه تعاون به گسترش وتوسعه استفاده از محصولات ایرانی منتهی می شود.
رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند ضمن آنکه میانگین تسهیلات پرداختی برای خرید لوازم خانگی ۵۰۰ میلیون ریال و میانگین تسهیلات پرداخت شده در بخش خودروهای تجاری ۵ میلیارد ریال است.
کلانتری خاطرنشان کرد : ویژگی مهم تسهیلات تفاهم نامه ای نرخ بسیار پایین مطالبات معوق است به نحوی که نرخ تسهیلات غیر جاری در این بخش ۴درصد است.
وی تفاهم نامه های پرداخت تسهیلات را ۱۸۰۰ فقره اعلام کرد و ادامه داد: در بخش کشاورزی با یک شرکت تولید کننده پهباد قرارداد امضا کرده ایم که خریداران محصولات این شرکت می توانند از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند شوند.
کلانتری اعلام کرد:۹۰ درصد تولیدکنندگان خودروهای تجاری برای بهره مندی از تسهیلات بانک توسعه تعاون با این بانک تفاهم نامه امضا کرده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.