×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از پروژه ساخت ابنیه جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی شهید دکتر فیاض‌بخش متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی که با همراهی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد، ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته ظرف چند ماه گذشته برای تسریع در تکمیل این پروژه، درباره بهره‌برداری از این پروژه ظرف یک سال آینده ابراز امیدواری کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، دکتر مرتضوی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از عوامل و دست‌اندرکاران این پروژه و همچنین تقدیر از کادر درمان این بیمارستان گفت: نظارت میدانی در طرح‌های عمرانی از توصیه‌های موکد رئیس‌جمهور محترم است و پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گفت، احداث ساختمان جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی مزین به نام شهید فیاض‌بخش است.

وی درباره روند پیشرفت این پروژه گفت: طبق گزارشاتی که کارفرما و پیمانکار داده‌اند، پیشرفت پروژه بالای ۸۰ درصد ارزیابی می‌شود. الحمدلله پروژه فعال است و امیدوارم روند فعالیت به همین شکل ادامه پیدا کند.

وزیر کار با اشاره به اینکه ظرف چند ماه گذشته کارهای خوبی در این مجموعه انجام شده است، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی در طرح‌های عمرانی، تأمین مالی است. مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان این بازدید اعلام کردند که صفر تا صد منابع مالی این طرح اعم از بودجه مربوط به تکمیل طرح و همچنین خرید تجهیزات موردنیاز، تأمین شده است و این جای تقدیر دارد. این پروژه در حال پیشرفت است و دستور خرید تجهیزات هم صادر شده و در کل این پروژه، پروژه فعالی است.

وی درباره زمان بهره‌برداری از این پروژه نیز گفت: کارفرما و پیمانکار قول داده‌اند که تا ۱۲ ماه آینده پروژه به اتمام برسد و انشاءالله امیدواریم که ظرف موعد مقرر طرح به مرحله بهره‌برداری برسد.

دکتر مرتضوی همچنین گفت: این بیمارستان بخشی از نیازهای درمانی جامعه هدف ما مخصوصاً در جنوب تهران و شهرستان‌های اطراف را تأمین می‌کند و ان‌شاءلله بستری فراهم شود تا چنان که رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند بیماران غیر از رنج بیماری، متحمل رنج‌های دیگر اعم مسائل مالی و فرآیندهای اداری نشوند.

دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در جریان بازدید از پروژه ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاض‌بخش گفت: حضور وزیر محترم کار در اینجا برای این است که ما تجهیز قوا و رفع موانع کنیم و اختیاراتی واگذار کنیم و شرایط را به سمتی ببریم که ان‌شاءلله در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد تکمیل و آغاز به کار این پروژه باشیم و به تعهدی که به مردم داده‌ایم، عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه درمان پیشانی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی است و مردم انتظار دارند که این خدمات را به نحو مطلوب از ما دریافت کنند، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه درمان، فرسودگی ابنیه درمانی است. از این جهت باید تلاش کنیم با نوسازی ابنیه که همزمان با استمرار ارائه خدمات انجام می‌شود، از این قصوری که در طول عمر سازمان تأمین‌اجتماعی به‌وجود آمده رهایی و زمان‌بندی دقیق در اجرای پروژه‌ها، به توسعه مطلوب خدمات درمانی بپردازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.