×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

یک هیئت آلمانی صبح امروز با حضور در بیمه مرکزی با معاون اتکایی رئیس کل بیمه مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو کردند. این دیدار به دعوت شرکت بیمه ملت صورت گرفته است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، مدیران شرکت گردشگری بین المللی Care Concept آلمان با دعوت بیمه ملت صبح امروز وارد تهران شدند.
هیئت آلمانی پس از ورود به تهران به همراه مسعود قراگوزلو معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت به دیدار معاون اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رفته و با وی درباره مسائل بیمه‌ای و چارچوب همکاری فی مابین گفت و گو و تبادل نظر کردند.
غلامعلی جهانگیری ضمن تقدیر از اقدام شرکت بیمه ملت برای ایجاد زمینه همکاری های بین المللی ، از حضور شرکت‌های گردشگری بین‌المللی و ایجاد زمینه‌های همکاری با شرکت‌های بیمه برای پوشش بیمه مسافرتی استقبال نمود و گفت: قطعا در این میان یکی از نکات مهم بررسی کانال‌های مالی این همکاری، کنترل تبادلات ارزی و شفاف‌سازی امور مالی این قرارداد خواهد بود
وی همچنین در ادامه گفت: بیمه مرکزی با حمایت از این طرح‌های همکاری که پوشش بیمه ای مسافران را به همراه خواهد داشت، هرگونه کمک برای حضور فعال و مؤثر این شرکت در ایران را انجام خواهد داد.
این دیدار در راستای ایجاد زمینه همکاری بیمه ملت با شرکت گردشگری بین المللی Care Concept که در ۳۶ کشور جهان دفتر ارتباطی گردشگری دارد، درخصوص بیمه نامه‌های مسافرتی اتباع ایرانی عازم خارج از کشور برگزار شد تا ضمن بررسی شرایط همکاری دو شرکت، درخصوص اخذ مجوز بیمه مرکزی راهکارهای مربوط بررسی گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.