×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت با حضور در شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر جمشیدوند مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، با حضور در شرکت فولاد اکسین و با همراهی مهندس ابوعلی معاون بهره برداری شرکت، ضمن بازدید از خط تولید ورق های فولادی API، نیازهای این شرکت در حوزه تامین قطعات استراتژیک وارداتی را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید نیازهای فولاد اکسین خوزستان در زمینه تامین برخی کالاهای استراتژیک از جمله تجهیزات و قطعات خاص مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

هدف از بازدید فوق، افزایش تعامل بخش خصوصی و دولتی در جهت رفع موانع واردات تجهیزات استراتژیک خط تولید صنعت فولاد عنوان شده است.

بنا بر این گزارش، معاون بهره برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه بازدید به تشریح فعالیت ها و نحوه تولید ورق های فولادی API و اهمیت قطعات استراتژیک موثر در این فرآیند پرداخت.

شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از ۱٠ شرکت تولیدکننده ورق های عریض فولادی در جهان است که در سطح خاورمیانه منحصر به فرد بوده و محصولات آن در صنایع بزرگی چون کشتی سازی، خطوط لوله انتقال نفت و گاز، مخازن تحت فشار، پل سازی و ساختمانی کاربرد دارد.

گفتنی است،مدیر خرید و پشتیبانی شرکت فولاد اکسین خوزستان و معاونین سازمان صمت خوزستان در این بازدید حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.