×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بانک گردشگری از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته/ رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن “گردش‌پی” در نمایشگاه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، مرتضی خامی در این بازدید با مسئولان غرفه های بانک و گروه گفتگو کرد.
وی در سخنانی با اشاره به موفقیت بانک گردشگری در سال های اخیر گفت: این بانک با وجود جوان بودن و گذشت ۱۱ سال از فعالیت خود، در سال های اخیر حائز رتبه های برتر بین المللی و داخلی در صنعت بانکداری شده است که نمونه اخیر آن کسب رتبه ۵۱ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران است.
وی افزود: همچنین چندین طرح بزرگ صنعت گردشگری کشور با سرمایه گذاری و تامین مالی بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی بانک گردشگری و مجموعه های مرتبط به بهره برداری رسیده و یا در حال ساخت و تکمیل است.
مسئولان غرفه بانک گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، بسته‌های خدمات اعتباری شامل اعطای تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری، آژانس یار (بسته ویژه آژانس های مسافرتی و مشتریان آنها)، توریست کارت و گردش کارت اعتباری را برای بازدیدکنندگان تشریح می کنند.
پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عنوان بانک عامل و تسهیلات تبصره ای طبق قرارداد منعقده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر خدمات بانک گردشگری در حوزه خدمات اعتباری است.
این گزارش حاکیست: در جریان بازدید مدیرعامل، قائم مقام و مسئولان بانک گردشگری از نمایشگاه، نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی رونمایی شد و مسئول مربوطه، خدمات مربوط به آن را تشریح کرد.
دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت ۴۵۰ مترمربع در سالن ۳۸ نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.
علاقه مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیت های گروه مالی گردشگری و خدمات بانک گردشگری به سالن ۳۸ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.