×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اعضای هیات عامل و معاونان بانک ملی ایران با حضور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی “ایران متافو” در تهران، از غرفه بانک ملی ایران و دیگر شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق حاضر در نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع، حمیدرضا مختاریان سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک در راستای توسعه و گسترش همکاری ‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر، از غرفه شرکت های دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از فعالان، کارآفرینان و تولیدکنندگان صنعت متالورژی دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین بسیاری از فعالان صنایع فولاد، سرمایه‌گذاران و سازندگان قطعات مورد نیاز صنعت متالورژی و شرکت های معدنی کشور با حضور در غرفه بانک ملی ایران، به منظور گسترش همکاری ها و همچنین استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تامین مالی مورد نیاز خود با مدیران ارشد این بانک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، حمایت و تامین مالی شرکت های دانش بنیان، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود و این بانک سعی دارد با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی طرح های روبنایی و زیربنایی کشور را توسعه دهد تا افزون بر رشد تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید، زمینه توسعه کشور را بیش از پیش فراهم کند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های متالورژی در منطقه غرب اسیاست که با هدف معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالورژی، ایجاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری مشترک، تبادل دانش و اطلاعات فنی و تخصصی و توسعه بازارهای صادراتی برای محصولات و خدمات متالورژی در تهران برگزار می شود.

غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه تا ششم آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۵ (ملل) ، پذیرای فعالان اقتصادی، صنعتگران، مدیران صنایع و شرکت های فولادی و معدنی ، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.