×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،نجارزاده در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات،بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل نیز حضور داشتند،از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و مسافران، نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را بررسی کرد.

سرپرست بانک ملی ایران در این بازدید گفت:با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیلات نوروز و سیاست های جدید بانک مرکزی در خصوص ارائه ارز مسافرتی،ضروری است تا با تقویت روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی کشور و همچنین استقرار دستگاه های خودپرداز(ATM) ارزی بانک ملی، از تراکم مسافران برای دریافت ارز مسافرتی،جلوگیری شود.

وی با تاکید بر تقویت ارائه خدمات الکترونیک گفت:باید در این زمینه اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد تا مسافران بدون نیاز به مراجعه به باجه های بانک ملی ایران،خدمات لازم را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.