×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست شرکت بیمه نوین در استان فارس، با بیان اینکه مشتریان کنونی صنعت بیمه دیگر مشتریان قدیمی و سنتی نیستند و تفاوت در ارائه خدمات را رصد می کنند، اظهارداشت: شرکت‌های بیمه ای موفق خواهند بود که استراتژی مناسبی در خصوص حفظ و نگهداشت مشتریان کنونی و نیز جذب مشتریان جدید داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ محمد صادق چکامه گوی مطلق، در گفت‌وگو با چابک آنلاین، اظهارداشت: با بررسی بازار بیمه استان فارس و ضریب نفوذ بیمه ای این استان در می‌یابیم که بازار بیمه ای بکری وجود دارد و پتانسیل‌های موجود و فرهنگ بیمه‌ی این استان موجب جایگاه ضریب نفوذ بیمه ای مناسب و وجود شعب بیمه‌ی فعال درآن شده است.

وی، ادامه داد:در این استان خسارت در بیمه‌نامه‌های شخص ثالث اتومبیل سهم بالایی دارد که این آمار نشأت گرفته از وجود جاده‌های کوهستانی نا ایمن در این استان است.

سرپرست شرکت بیمه نوین در استان فارس، اظهارداشت که این استان علی‌رغم داشتن بیمه‌گذاران بزرگ و نیز با توجه به وسعت زیاد جغرافیایی آن، در حیطه استان‌های بزرگ صنعتی کشور قرار ندارد و همین موضوع باعث ایجاد نرخ شکنی‌های غیر فنی می‌شود.

چکامه گوی مطلق، اذعان داشت که استان فارس در رشته بیمه مسئولیت دارای شاخص خوبی است و رتبه‌های کسب شده در ادوار گذشته این رشته نیز گواه این مساله است اما ناگفته نماند که در زمینه رشته بیمه بدنه خودرو هم بازار خوب و بکری وجود داردکه نمی توان این بازار را نادیده گرفت.

وی، دررابطه با فعالیت‌های شعبه بیمه نوین در استان فارس،گفت: شعبه سرپرستی این استان با همکاری شبکه فروش و مدیران ستادی و تلاش های همکاران شعبه، رتبه دوم در میان شعب شهرستانی بیمه نوین را برای چندمین سال متوالی کسب کرد.

چکامه گوی مطلق، افزود: همچنین رشد ۵۰ درصدی در میزان حق بیمه تولیدی نسبت به سال ۱۴۰۰ و تحقق هدف ۱۱۰درصد بودجه پیش‌بینی شده، از دیگر دستاوردهای شعبه بیمه نوین در استان فارس است و این شعبه در چند سال گذشته هم مقام اول در کسب پرتفوی بیمه‌های مسئولیت در میان شعب شهرستانی شرکت بیمه نوین را کسب کرد.

سرپرست شرکت بیمه نوین در استان فارس، در خصوص نیروی انسانی متخصص بیمه در این استان، بیان کرد: شهر شیراز ازجمله کلان شهرهای کشور بوده که همین موضوع نیز باعث شده تا تعداد شعب شرکت‌های بیمه در این استان بالا باشد و به همین دلیل در جذب نیروی متخصص کمبودی حس نمی‌شود.

وی،گفت: شرایط کنونی اقتصاد باعث شده تا افراد جامعه با وجود نیاز مبرم به بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری این بیمه‌نامه را در اولویت‌های بعدی خود قرار دهند که یکی از راهکارهای مناسب، همکاری شرکت‌های بیمه‌گر با بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات برای بیمه‌گذاران به عنوان اندوخته اولیه بیمه‌نامه است.

سرپرست شرکت بیمه نوین در استان فارس،ادامه داد: از سوی دیگر با ایجاد پوشش‌های بیشتر در بخش درمان بیمه‌نامه عمر و استفاده از تخفیفات در رشته‌های دیگر برای بیمه‌گذاران عمر و ایجاد باشگاه مشتریان می‌توان انگیزه عموم را افزایش داد.

به اعتقاد چکامه گوی مطلق، سرعت تکنولوژی و ارائه خدمات از طریق اپلیکیشن‌های مختلف در هر دو حوزه صدور و خسارت نباید نادیده گرفته شود چرا که عصر حاضر عصر سرعت و تکنولوژی است و نمی‌توان به روش های سنتی بازار را کنترل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.