×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ایگواین: هنوز تمام نشده‌ام

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا،  گونزالو ایگواین مهاجم سابق یوونتوس و ناپولی درباره دوران حرفه‌ای خود و دستاوردهای کسب‌شده صحبت کرد. مهاجم آرژانتینی همچنان با اینتر میامی قرارداد دارد و تا پایان سال با این تیم آمریکایی بازی خواهد کرد. او از زمان ورودش به این تیم در سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون ۵۱ بازی برای این باشگاه انجام داده و ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است.
ایگواین درباره شروع دوران فوتبال خود در تیم رئال مادرید گفت: ۱۹ ساله بودم که روبرتو کارلوس را دیدم و او با عشق و فروتنی از من استقبال کرد. او، رونالدو، بکام، رائول، فن نیستلروی، کاسیاس، هلگورا، کاناوارو با محبت و باورنکردنی با ما جوانان رفتار کردند.
مهاجم آرژانتینی سپس در مورد برخی از هم تیمی های مورد علاقه خود نیز اظهار نظر کرد و گفت:حقیقت این است که اگر به گذشته نگاه کنم و به تمام بازیکنانی که توانسته ام با آنها بازی کنم فکر کنم موهای بدنم سیخ می شود. من هنوز از بازی کردن خسته نشده ام. با رونالدینیو، با روبرتو کارلوس و خیلی های دیگر بازی کردم، با دیبالا بازی کردم، حتی با مک کنی جوان هم‌تیمی بودم. در کل به دوران فوتبالم افتخار می کنم.
ایگواین در سال ۲۰۱۳ با ناپولی وارد سری آ شد و با ۳۹ میلیون یورو به این تیم پیوست. او در ۱۴۶ بازی ۹۱ گل به ثمر رساند اما در سال ۲۰۱۶ زمانی که او با انتقالی ۹۰ میلیون یورویی به یوونتوس پیوست، اوضاع برای او بد شد. مهاجم آرژانتینی در ۱۴۹ بازی برای بیانکونری ۶۶ گل به ثمر رساند.
در روزهای اخیر اظهار نظری از پدر گونسالو ایگواین منتشر شد که در آن اعلام کرده بود ایگواین در تابستان پیش رو از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
این مهاجم آرژانتینی که در اینتر میامی بازی می‌کند این اظهار نظر را رد کرد. او گفت: من هیچ وقت نگفته‌ام که در تابستان خداحافظی می‌کنم. اگر چنین تصمیمی بگیرم خودم آن را اعلام خواهم کرد. من در شرایط خوبی به سر می‌برم و دلیلی ندارد که از فوتبال خداحافظی کنم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.