×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایربادهای LG Tone Free،‌ مجهز به صدای فراگیر و قابلیت ضدعفونی خودکار UV

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس با همکاری با یکی از پیشگامان در تولید صدای پیشرفته به نام Meridian، سال گذشته هدفون‌های وایرلس جدید LG TONE Free خود را در بازارهای جهانی عرضه کرد. این هدفون های وایرلس دارای طراحی شیک و راحت هستند که مجهز به سیستم ضدعفونی منحصر به فرد UV، Noise Cancellation، صدای با وضوح بالا و همچنین عمر باتری طولانی هستند و تجربه فراگیر کاملاً جدیدی را در پخش موسیقی به شما ارائه می دهند. ایربادها ازجمله گجت‌هایی هستند که پس از هر بار استفاده ممکن است به تمیز کردن نیاز پیدا کنند. چون در اغلب مواقع موم داخل گوش انسان روی گوشی­های این گجت‌ها رسوب می‌کند و اگر به‌طور منظم آن‌ها را ضدعفونی نکنیم، می‌تواند به عفونت گوش‌هایمان منجر شود. چون حالت چسبناک موم‌های گوش باعث جذب و تجمع انواع باکتری و میکروب می‌شود.

این تمیز کردن‌های پی‌درپی و منظم شاید برای برخی افراد چندان خوشایند نباشد. در چنین شرایطی این افراد چگونه می‌توانند گوش‌های خود را از خطر عفونت به‌واسطه استفاده از ایرباد محافظت کنند؟

بهترین راه­کار استفاده از محصولی است که قابلیت ضدعفونی خودکار داشته باشد؛ اما آیا چنین محصولی در بازار وجود دارد؟

به لطف نوآوری­های شرکت‌هایی نظیر ال‌جی، که همیشه در حال تحقیق و بررسی در مورد نیازهای کاربران است تا دقیقاً منطبق بر آن‌ها، محصولات جدیدی طراحی، تولید و عرضه کند،‌این محصول در دسترس است.

ایربادهای LG Tone Free باقابلیت ضدعفونی خودکار

LG Tone Free گجتی است که با استفاده از اشعه‌های UV اقدام به از بین بردن باکتری‌های روی گوشی هندزفری می‌کند. کیس این ایرباد به اشعه‌ی UV مجهز شده و با استفاده از آن ۹۹٫۹ درصد باکتری‌های موجود را در حین شارژ کردن از بین می‌برد. همچنین باعث ضدعفونی شدن فضای داخل کیس ایرباد نیز می‌شود.

ایده‌ی ساخت محصولات فناوری محور که توان ضدعفونی کردن خودشان رادارند، درواقع اولین بار پس از همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ عمومی شد. شرکت‌های مختلفی در این دوران اقدام به ساخت چنین محصولاتی کردند. ال‌جی نیز در این مسیر، ایده‌ی تولید هدفون را اجرایی کرد و با استقبال زیاد کاربران نیز مواجه شد.

به‌این‌ترتیب، شما نه‌تنها هدفونی وایرلس باکیفیت عالی برای شنیدن موسیقی یا برقراری تماس‌های تلفنی در اختیاردارید، بلکه خیالتان از ورود هرگونه ویروس و باکتری به گوش‌هایتان هم راحت است.

مشخصات مدل‌های مختلف ایربادهای LG Tone Free

از مشخصات ایربادهای LG Tone Free می‌توان به قابلیت نگه داشتن شش ساعت شارژ مداوم و ۱۲ ساعت شارژ اضافه در کیس ایرباد اشاره کرد؛ که یعنی مجموعاً این محصول عمر باتری ۱۸ ساعته دارد. البته مدل‌های پیشرفته‌تر و جدیدتر این هدفون‌ها دارای عمر باتری ۲۴ ساعته در حالت غیر فعال Noise Cancellation و باتری ۱۴ ساعته در حالت فعال هستند.

مدل‌های اولیه‌ی این ایربادها، قابلیت حذف نویز(Noise Cancellation) نداشتند اما میکروفون‌های دوگانه‌ی ایربادهای آن‌ها می‌توانست در زمان تماس تلفنی، تا حد زیادی نویزهای صوتی محیط اطراف را کاهش دهد. این در حالی است که مدل‌های پیشرفته‌تر مثل LG Tone Free، قابلیت Noise Cancellation و قابلیت حذف اکو دارند. یعنی صداها باکیفیت و وضوح بسیار عالی به گوش کاربر می‌رسد و صداهای مزاحم اطراف در تماس‌های تلفنی منتقل نمی‌شود. حتی در یک فضای شلوغ، از کیفیت ایرباد خود لذت ببرید.

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریباً در تمام کشورهای جهان حضورداشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند پریمیوم LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.