×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ایران ۳- کره جنوبی صفر/ بلندقامتان والیبال ایران بر روی نوار پیروزی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است. تیم ملی والیبال ایران که در دور مقدماتی موفق شد به ۳ پیروزی دست پیدا کند در دور بعدی این رقابت‌ها به مصاف کره جنوبی رفت.

شاگردان بهروز عطایی مقابل کره جنوبی در بازی یک طرفه توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند.

ست اول: ایران ۲۵- ۱۹ کره جنوبی

تیم ملی والیبال ایران در ست اول این مسابقه عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و توانست کره جنوبی را ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد.

ست دوم: ایران ۲۵ -۱۸ کره جنوبی

بلندقامتان والیبال ایران در ست دوم این رقابت بهتر از کره جنوبی عمل کرده و توانستند با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی دست پیدا کنند. در اواخر این ست بهروز عطایی، مربی تیم ملی والیبال ایران با تعویض‌هایش به جوان‌ت ها میدان داد.

ست سوم: ایران ۲۵ – ۲۰ کره جنوبی

در اوایل ست سوم این رقابت، تیم ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه ۱۰-۸ از حریف پیش بیفتد. تیم ملی کره در ادامه بازی نا امید نشد تا نتیجه برابر ۱۰ شود.

در اوسط ست سوم این مسابقه، دو تیم پایاپای پیش رفته تا نتیجه برابر۱۵ شود. در ادامه کار، ملی پوشان والیبال ایران موفق شدند کره را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست دهند تا علاوه بر کسب ست سوم این رقابت، بازی را به نام خود کنند.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور بازیکنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند که برای تیم ملی والیبال ایران بازی می‌کنند.

در دیگر مسابقه گروه ایران (گروه F) تیم‌های پاکستان و چین‌تایپه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد سه بر یک مغلوب چین‌تایپه شدند تا مسیر صعود به چهار تیم برتر مسابقات برای تیم پاکستان سخت شود.

تیم ملی والیبال ایران با کسب پیروزی برابر کره‌جنوبی و امتیاز شکست پاکستان از مرحله مقدماتی، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی شد.

** هشت تیم برتر مسابقات

گروه F: ایران، پاکستان، کره‌جنوبی و چین‌تایپه

گروه E: ژاپن، قطر، استرالیا و چین

** تیم‌های نهم تا شانزدهم

گروه G: بحرین، هند، کویت و ازبکستان

گروه H: تایلند، هنگ‌کنگ، عربستان و قزاقستان

تیم ملی والیبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف چین‌تایپه خواهد رفت.