×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایثار و از خودگذشتگی کارکنان بانک ایران زمین در ایام تعطیلات

از آنجا که بخش قابل توجهی از فعالیت های ایام تعطیلات، به مباحث پولی و مالی مربوط می‌شود، بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و ایجاد آرامش خاطر برای مشتریانی که به هر نقطه از کشور سفر می کنند، تصمیم گرفته برخی شعب خود را به صورت ویژه، فعال نگه دارد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از تجارت آوا، مشغله زندگی، هزینه های سرسام آور، گرانی‌ها و حقوق های پایین، زندگی انسانها به ویژه حقوق بگیران را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

امروزه برای آنکه یک خانواده بتواند به زندگی خود ادامه دهد، می بایست زن و شوهر در کنار هم کار و تلاش کنند تا بتوانند از عهده هزینه‌ها بر بیایند. این تلاش مضاعف و دو جانبه باعث می شود تا فرصت در کنار هم بودن به حداقل ممکن کاهش یابد.

در این شرایط تعطیلات اهمیت ویژه ای پیدا می کند، زیرا خانواده ها می توانند از فرصت تعطیلات به ویژه تعطیلاتی همچون ایام نوروز که چندین روز پی در پی را شامل می شود، برای تجدید قوا استفاده کنند.

اما در برخی موارد این تعطیلات با بروز کوچکترین مشکلی به چالش تبدیل می شود. بروز بیماری ها، سوانح، حوادث و بسیاری موارد دیگر امری اجتناب ناپذیر است، به همین دلیل در ایام تعطیل و در شرایطی که جامعه این حق را دارد که از تعطیلات نهایت استفاده را به عمل آورد، برخی مشاغل در جهت ایجاد آرامش برای مردم، از این حق خود می گذرند تا مردم با آرامش خاطر از لحظه لحظه تعطیلات خود استفاده کنند.

در تمامی سالهای گذشته هرگاه که از ایثار و از خودگذشتگی سخن به میان می‌آید، برخی مشاغل همچون ماموران پلیس، مراکز درمانی، اورژانس و مواردی از این دست مطرح می‌شوند، این در حالی است که مشاغل بسیار دیگری به ارائه خدمات می پردازند که شاید کمتر از آنان یاد می شود.

از آنجا که بخش قابل توجهی از ایام تعطیلات، به مباحث پولی و مالی مربوط می‌شود، لازم است نظام بانکی در این زمینه نقش آفرینی و فداکاری کند. به همین دلیل بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و ایجاد آرامش خاطر برای مشتریانی که به هر نقطه از کشور سفر می کنند، تصمیم گرفته علاوه بر ارایه خدمات تمام وقت در بانکداری الکترونیک، دیجیتال و نئوبانک برخی شعب خود را نیز به صورت ویژه، فعال نگه دارد تا در صورتیکه مشتریان نیاز به دریافت خدماتی خارج از روال معمول ایام تعطیلات دارند، با مراجعه به آن شعب، کار بانکی، پولی و مالی خود را انجام دهند و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

اگرچه این نقش آفرینی مدیریت و از خودگذشتگی کارکنان بانک ایران زمین قابل تقدیر است، اما مدیریت بانک ایران زمین برای احترام به مشتریانی که ایران زمین را برای معاملات پولی و مالی خود انتخاب کرده‌اند، از کارکنان خود درخواست کرده تا در ایام تعطیلات نوروز، در شعب حاضر شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

البته ارایه خدمات بانکی بانک ایران زمین در نوروز با کمال افتخار صورت می گیرد و کارکنان بانک ایران زمین بابت ارائه این خدمات در ایام تعطیل و حضور در سرکار خرسند هستند، زیرا رضایت مشتری را شرط بانکداری موفق می دانند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.