×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اگر آموزش نبود صنعت پتروشیمی تا این حد پیشرفت نمی‌کرد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از شرکت آموزشی ره آوران فنون پتروشیمی و کارگاه‌های آموزشی این مجتمع تاکید کرد: اگر آموزش نبود، صنعت پتروشیمی تا این حد پیشرفت نمی‌کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این بازدید مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی با بیان اینکه اکنون ۷۰۰ کارآموز در این شرکت در دو شیفت مشغول گذراندن دوره‌های آموزشی کلاسیک و کارگاهی هستند، گفت: به زودی و بعد از مشخص شدن نتیجه آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران با جذب ۲۳۰ نیروی جوان می‌بایست حتی در سه شیفت آموزشی خدمت کنیم.
وی با اشاره به امکانات متعدد آموزشی و کارگاهی این شرکت از سال ۱۳۷۷ تاکنون و با اشاره به اموزش کارکنان حین خدمت بعنوان سرمایه‌های اصلی گروه گفت: این امکانات، توان علمی همکاران شرکت و تخصص و تجربه موجود در کارکنان منطقه حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز نظیر ندارد.
نادرپور همچنین با اشاره به اجرای طرح پرورش سرمایه‌های انسانی در رده مدیریت در دو گروه مدیریت عمومی و مدیریت تخصصی گفت: با شناسایی استعدادهای موجود در شرکت‌های تابعه تعداد ۲۰۰ نفرشامل ۷۵ نفر در رده مدیریت عمومی و ۱۲۰ نفر در رده مدیریت تخصصی، تاکنون دو مرحله از طرح را پشت سر گذاشته و از امادگی این شرکت برای اجرای مرحله سوم خبر داد.
مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی همچنین به اجرای دو پروژه خورسندساز تحکیم خانواده و حمایت از دانش آموزان در دو منطقه ماهشهر و عسلویه اشاره کرد و گفت: ۳۲ کانون تحکیم و تعالی خانواده در ماهشهر و ۲۱ کانون را در عسلویه با آموزش‌های دقیق و یکسان مستقر و فعال شده و به بیش از چهار هزار زوج جوان آموزش مهارت‌های زندگی دادیم بطوریکه هم مانع از طلاق زوج‌های متعدد شدیم و هم موجب ازدواج ۷۰ زوج جوان در اجرای سال اول طرح شدیم.
نادرپور حمایت از دانش آموزان بااستعداد و با بضاعت علمی بالا را از دیگر برنامه‌های این شرکت در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی گروه عنوان کرد و افزود: ۳۸۱ دانش آموز سال گذشته و ۱۷۰ دانش آموز در سال جاری در منطقه ماهشهر بورسیه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس شدند و علاوه بر این کلاس تقویتی برای ۱۲۰۰ نفر و کلاس کنکور برای ۴۰۰ نفر برگزار کردیم که نتایج خوبی در افزایش آمار قبولی‌های دانشگاه داشته است.
این طرح در منطقه پارس جنوبی نیز با حمایت از ۲۸۷ دانش آموز شروع و برای برگزاری کلاس‌های تقویتی با مشارکت بیش از ۲۳۰۰ دانش آموز در عسلویه، کنگان، جم و دیر برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت ره آوران فنون پتروشیمی خاطر نشان کرد: این شرکت در سال جاری زیان نیست، اما سود مالی آنچنانی را هم دنبال نمی‌کند، بلکه سود اصلی این شرکت در تغییر رفتار حاصل از آموزش‌ها و افزایش مهارت‌های کارکنان گروه است و در این رابطه زمینه‌های سوددهی بسیار خوبی داشته ایم.
در ادامه مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تمجید از اقدامات و امکانات ره آوران فنون پتروشیمی تاکید کرد: اگر آموزش در صنعت پتروشیمی نبود، این صنعت تا این حد پیشرفت نمی‌کرد.
علی عسکری تاکید کرد: پایه‌گذاری ره آوران فنون پتروشیمی اجر اخروی فراوانی دارد و تجربه من نیز این است که با آموزش به کارکنان می‌توان تحولات و جهش‌های بزرگ را با کمترین ریسک و با کاهش قابل توجه هزینه‌ها انجام داد و باید در این خصوص فعال‌تر باشیم و برنامه‌های بیشتری برای آموزش حین خدمت کارکنان به اجرا درآوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.