×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین گردهمایی روسای شعب منطقه فارس و بوشهر

به منظور اجرای برنامه جامع عملیاتی سال ۱۴۰۱ و جلسات همفکری ماهانه، اولین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه محمود حسن شاهی مدیر شعب منطقه، به بررسی عملکرد شعب در زمینه جذب منابع، مصارف، ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و بانکداری مدرن در سال ۱۴۰۰ پرداخت و ضمن قدردانی از همبستگی کارکنان خصوصاً در ۲ ماهه پایان سال اعلام کرد که با همت و تلاش کلیه همکاران و مدیریت عالی و سازمان یافته مدیران ارشد، بانک ایران زمین را در سال ۱۴۰۱ بیش از پیش در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار داده است.

حسن پور افزود: از روسای شعب انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و منسجم و شناسایی بازار، علاوه بر دستیابی به اهداف، توجه ویژه ای به افزایش سهم بازار داشته باشند.

در ادامه مدیر منطقه فارس به بررسی و نیازسنجی شعب جهت برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف پرداخت و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی در شعب توسط مسئولین شعبه را از ضروریات هر شعبه اعلام کرد.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون منطقه منابع انسانی متعهد، کارآمد و دلسوز را وجه تمایز بانک ایران زمین نسبت به سایر بانکها دانست و گفت: از مسئولین شعب انتظار می رود با برنامه ریزی منسجم و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، در راستای تحقق کامل اهداف در سال جاری گام بردارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.