×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اولین جلسه کمیته فناوری و نوآوری پست بانک ایران در سال جاری به ریاست فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و نماینده معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر دوشنبه ۱۴ شهریور برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی در این جلسه با اشاره به نقش پست بانک ایران در اقتصاد دیجیتال، گفت: بر اساس سند بانکداری دیجیتال بانک، ماموریت، چشم انداز و اهداف بلند مدت بانک از جمله حضور در عرصه‌های هوش مصنوعی، بلاک چین، هوش تجاری، بانکداری هوشمند و راه اندازی سفته و امضای الکترونیک تعریف شده است.
روح الله فاطمی بنیان گذار شرکت یکتا ققنوس پارس در ادامه این جلسه، با بیان اینکه آینده اقتصاد در جهان حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و ایجاد شبکه خرید کالایی «همتا به همتا» مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین حرکت می‌کند، ادامه داد: پست بانک ایران با همکاری در پروژه کیف توکن ققنوس و استفاده از ویژگی‌های این خدمت در چارچوب و فرآیندهای لازم می‌تواند وام دهی خرد به خرد را دربستر بلاک چین ارائه دهد.
در ادامه حاضرین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در مورد موضوع جلسه بیان کردند و نمایندگان بانک سوالات خود را مطرح کرده و موضوعات مطرح شده برای تصمیم گیری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، اعضای شرکت یکتا ققنوس پارس، نماینده معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران پست بانک ایران برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.