×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اهدای ۵ هزار بسته کمک‌معیشتی توسط گل‌گهر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، در این طرح خانواده های نیازمندی که در دوران شیوع بیماری کرونا آسیب بیشتری دیده‌اند، با همکاری کمیته امداد امام و بهزیستی شهرستان شناسایی شده و بسته های کمک معیشتی به واسطه شرکت گل گهر به آن ها اهدا می شود.

امام جمعه سیرجان در آغاز این رزمایش گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای قشر ضعیف جامعه ایجاد کرده که رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدام خوبی بود برای دستگیری از این اقشار ضعیف که ائمه جمعه کشور، سپاه پاسداران، مراکز اقتصادی صنعتی و خیرین، حسب فرمایش مقام معظم رهبری پای کار آمدند.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با تشکر از مدیرعامل و شرکت گل گهر برای حضور در این رزمایش و سایر حرکت‌های خیرخواهانه افزود: شرکت گل‌گهر هم چندین بار پای کار آمده و برای این رزمایش ۵ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲ میلیارد تومان اهدا کرده است.

سید رحیم رضوی معاون فرماندار سیرجان نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی این رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از مدیرعامل شرکت گل گهر داشته باشیم که هم در راستای طرح مواسات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفت و هم در بحث رفع موانع تولید بر اساس شعار سال که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها است در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می‌کنند.