×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اعضای هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیام هایی دهه فجر مبارک فجر را گرامی داشتند.

کیوسک خبر ـ علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیام خود به مناسبت دهه فجر آورده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت جوانان وطن و اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا و با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» فصلی نو در تاریخ معاصر گشود و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند. دهه مبارک فجر، یادآور به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران و مسیحا نفسی است که به این ملت جانی تازه بخشید.

در ادامه این پیام آمده است؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم. ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث ،و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام بر فجر آفرینان و حق‌طلبان ایران اسلامی مبارک باد.

۲۲ بهمن روز خروش علیه ظلم و جور زمان بود

همچنین سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیامی به مناسبت دهه فجر آورده است: ٢٢ بهمن در حالی فرا رسیده است که ملت غیور و بزرگ ایران اسلامی چهل و پنچمین فجر پیروزی انقلابی اسلامی را جشن می گیرد، انقلابی که امروز به پشتیبان جبهه مقاومت و ایستادگی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

بیست و دوم بهمن ماه، روز خروش ملتی است که علیه ظلم و جور زمان به رهبری حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به پا خواست و انفجار نور به وقوع پیوست.

این انقلاب تجلی شکوهمند رهایی ملت بزرگ ایران از دست طاغوت و احیای ارزش های اسلامی در ام القرای اسلام است.

خون های زیادی برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است شاهدی بر پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، باید گفت بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی از همه آحاد مردم شریف و شهید پرور دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و با نشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایراناسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.

انقلاب اسلامی ایران عطر حیات بخش خوبش را در اقصی نقاط عالم پراکند

در پیام علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز به مناسبت دهه فجر آمده است: انقلاب اسلامی ایران ،هرم جان بخش بهار پیروزی مستضعفین است .بهاری که از دل زمستان سر برون آورد و عطر حیات بخش خویش را در اقصی نقاط عالم پراکند.

امت اسلام در طی ۴۵ که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد ،دشواری هارا مقدمه و اسباب فرارسیدن گشایش ها قرارداده و با این باور که صبح پیروزی از راه می رسد و خورشید پیروزی نور ، درخشش می آغازد ، مردانه پای در راه نهاده و سرنوشت خویش را به دست خود گرفته و مردانه و خستگی ناپذیر به دفاع از مرز های انقلاب عشق و ایثار همت بسته است .

در ادامه این پیام آمده است: امسال ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیریم که رهروان راه امام ره ، یاران صدیق و وفادار او با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب ، این برگزیده مکتب اسلام و امام ، بنیان مرصوصی از عشق و حماسه و شجاعت و ایثار آفریده اند .

خاطره خوش پیروزی خون بر شمشیر را گرامی میداریم و با دل هایی مالامال از ایمان ، در جهت تداوم انقلاب اسلامی و در راه شهیدان گام بر می داریم و یاد پیروزی های به دست آمده از رهگذر ایمان و ایثار را گرامی میداریم .

دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامیمان و تقارن این ایام را با مبعث رسول اکرم ص به فال نیک می گیریم و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان را تبریک و تهنیت می گوئیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.