×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا

تفاهم‌نامه های همکاری بانک تجارت با پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا در حاشیه نشست تخصصی روش‌های تامین مالی توسط بانک تجارت و سوپر مارکت مالی این بانک به امضای دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و مهندس هاشم نامور مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس و بهزادی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا رسید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی بانک تجارت در دو تفاهم‌نامه جداگانه فصلی جدید را در تعامل با شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا آغاز کرد.

دکتر اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ها که با حضور فرخ‌نژاد رئیس هیئت مدیره بانک تجارت و مدیران عامل شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور برگزار شد با تاکید بر اینکه حمایت از صنعت پتروشیمی و مجموعه زنجیره تولید و خریداران محصولات این صنعت از برنامه‌های بانک تجارت است عنوان کرد: شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله مشتریان با سابقه و وفادار بانک تجارت به شمار می‌رود و ما همواره آماده همکاری با طرح‌های توسعه محور این شرکت در راستای ارتقای صنعت نفت و توسعه پایدار اقتصاد کشور هستیم.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین با اشاره به فعالیت‌های شرکت صنایع پتروپالایشی آنامیس پایا ابراز امیدواری کرد انعقاد تفاهمنامه با این شرکت موجب تقویت هرچه بیشتر زنجیره تولید صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور شود.

مهندس نامور مدیر عامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس نیز با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با بانک تجارت گفت: افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی، جلوگیری از واردات، پیشگیری از خروج ارز و ایجاد امکان صادرات از جمله اهدافی است که در تفاهمنامه همکاری پالایشگاه نفت بندرعباس بانک تجارت دنبال می‌شود و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شود.

بهزادی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع پتروپالایشی پایا نیز ضمن تشریح حوزه‌های فعالیت این شرکت و معرفی طرح‌های توسعه‌محور شرکت پایا ابراز امیدواری کرد با همراهی بانک تجارت از طریق این تفاهمنامه گام‌های بلندی در جهت ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در منابع کشور برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.