×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتقاد تند کومان از داوری

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، بارسلونا دوشنبه شب در هفته بیست و هفتم لالیگا ۴ بر یک اوئسکا را شکست داد تا تنها چهار امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید صدرنشین داشته باشد. رونالد کومان پس از بازی گفت: همیشه گفته ام که امکان فتح لالیگا وجود دارد. امتیازهایی از دست دادیم اما خوب واکنش نشان دادیم. ما امتیاز های زیادی از دست دادیم و دیگر نمی توانیم این کار را کنیم.
داور یک پنالتی عجیب به نفع اوئسکا اعلام کرد و تک گل این تیم از این طریق به ثمر رسید. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: چهار یا پنج دقیقه طول کشید تا داور تصمیم نهایی را بگیرد. اگر VAR وارد شد، پنالتی نباید اعلام می شد. نمی دانم چگونه آن را پنالتی اعلام کردند. دوباره تصمیم VAR را درک نکردم. اعلام آن پنالتی دیوانگی بود. نمی دانم چگونه آن را پنالتی دانستند. VAR صحنه را بازبینی کرد و کاملا آشکار بود که مارک آندره تراشتگن تماسی با بازیکن حریف نداشت.
لیونل مسی در این دیدار درخشید و علاوه بر دبل و پاس گل توانست به رکورد ۷۶۷ بازی ژاوی ارناندس با پیراهن بارسلونا برسد. سرمربی هلندی در مورد ستاره آرژانتینی تیمش گفت: نمی توانم بیشتر از این درباره مسی حرف بزنم. او به رکورد ژاوی رسید. او مهمترین شخص تاریخ بارسا است و خوشبختانه هنوز با ما است.
کومان به وضعیت تیم اشاره کرد و گفت: ما اشتباهاتمان کمتر شده است. این موضوع به شما اعتماد به نفس می دهد و موجب می شود بهتر در زمین عمل می کنید. استفاده از سه بازیکن میانی موجب شد از لحاظ دفاعی بهتر شویم.
سرمربی بارسا در پایان درباره از دست ندادن امتیاز در هفته های باقی در لالیگا اظهار کرد: خیلی سخت خواهد بود. خیلی از تیم ها می توانند شرایط ما را سخت کنند. بازی آسانی وجود ندارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.