×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
انتصابات جدید در دفتر مرکزی با حکم مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور احکام انتصاب برخی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی، تغییرات در ساختار سازمانی را بر اساس چارت جدید مصوب سال ۱۴۰۱ اجرایی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، ظهر امروز در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان دفتر مرکزی  دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد بر اساس چارت جدید مصوب سال ۱۴۰۱ احکام انتصاب برخی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی را صادر و به ایشان ابلاغ کرد.

 در ابتدای جلسه دکتر اسلام کریمی با اشاره به نقش مثبت تغییرات مدیریتی در ایجاد انگیزه و رشد هر مجموعه ای گفت: بر همین اساس از سال گذشته در نشست های کارشناسی اصلاح ساختار سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد را در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به عنوان یکی از اولویت های مجموعه در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: پس از تصویب چارت جدید مصوب امروز اولین احکام مسئولیتی در دفتر مرکزی را صادر و به همکاران ابلاغ می کنیم تا ان شاالله بر اساس چارت سازمانی مذکور، ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر صورت گیرد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان اظهار کرد: تمامی افراد شاغل در صندوق از دفتر مرکزی گرفته تا مناطق و بانکداران اجرایی سراسر کشور تنها یک هدف دارند و آن هدف چیزی نیست جز خدمت صادقانه و با افتخار به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، لذا هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار بگیریم باید تمام توان خود را برای خدمت هر چه بهتر به این عزیزان بکار بگیریم.

در پایان احکام انتصاب تعدادی از مدیران و روسای ادارات دفتر مرکزی که شرح آن در ذیل خواهد آمد توسط دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و دکتر محمود تبریزی رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به ایشان اهداء و ابلاغ شد.

مسئولیتنام و نام خانوادگیردیف
مدیر حوزه ریاستمهرداد مولوی۱
مدیر بازرسی و ارزیابی عملکردغلامحسین مرادی۲
رییس اداره جذب مشارکت هارضا شابهاری۳
رییس اداره ارتباط با مشتریانامیررضا هنرآوازی۴
رییس اداره پیگیری و مکاتباتشهرام رسولی۵
رییس اداره بانکداری نوینیوسف ملکی۶
رییس اداره امور کاربرانفاطمه اجلی۷
رییس اداره شبکه و امنیتعبدالرضا محبی۸
رییس اداره برنامه ریزی و مطالعاتسمیه قاسمپور۹
رییس اداره آموزش، بهبود روش ها و تعالی سازمانیرویا امیدوار۱۰
رییس اداره تدارکاتسید امیر سید علیخانی۱۱
رییس اداره تامین منابع و بیمهمسعود جعفری خواجه وند۱۲
رییس اداره تسهیلاترسول کنشلو۱۳
کارشناس شبکه و امنیتامیرحسین فروانی۱۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.