×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اینکه ما بتوانیم با توجه به بودجه و صلاحدید خودمان تصمیم بگیریم و انتخاب کنیم موضوعی است که بسیاری آرزوی آن را داشتیم. بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مدار، طرح تسهیلاتی را با شعار «تسهیلاتی به انتخاب تو» با نام “انتخاب” را آغاز کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از شمانیوز ، زمان‌هایی بود که کلی وقت صرف می‌کردیم و بعد از دوندگی‌های بسیار و جور کردن ضامن تازه متوجه می‌شدیم که تسهیلات اعطایی بانک در حد و اندازه بودجه ما نیست و یا اینکه توانایی دریافت وام را نداریم. اکنون که دیگر جای خود دارد؛ مسائل تعطیلی و محدودیت‌های کرونایی و همچنین اوضاع سخت کسب و کار و معیشت باعث شده تا اکثر مردم منتظر دریافت وام از یک بانک باشند.

چندماهی می‌شود که زمزمه دریافت تسهیلات خرد به صورت سهل و آسان بر سر زبان ها افتاده و اخیرا نیز با تدابیر دولت، تسهیلاتی از قبیل وام بدون ضامن نیز اعلام شد. اما همگان امکان استفاده از این نوع وام‌ها را ندارند و بسیاری به دلیل نداشتن کار ثابت و اداری از دریافت آنها باز ماندند و عده ای نیز بودجه مورد نظر برای مبلغ ثابت یک وام را ندارند و ممکن است توانایی دریافت تسهیلاتی محدود و متناسب با بودجه شان را داشته باشند که اکثر بانک ها فقط یک تسهیلات را با مبلغی مشخص برای بازپرداخت اعلام کرده اند.

شرایط سخت معیشتی و نزدیک بودن روزهای آخر سال، بسیاری را نیازمند دریافت تسهیلات کرده است. در این برهه «یک همدلی، یک مهربانی» باعث می‌شود تا مشکلی از سر راه یک خانواده برداشته شود و این موضوعی است که این‌روزها شدیدا نیازمند آن هستیم.

بانک ایران زمین به شما حق انتخاب داده است

بر همین اساس، بانک ایران زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مدار، طرح تسهیلاتی را با شعار «تسهیلاتی به انتخاب تو» با نام “انتخاب” را آغاز کرد. هدف اصلی بانک از اجرای این طرح، انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط خود مشتریان، با توجه به نیازشان است.

طرح تسهیلاتی انتخاب که از ابتدای دی ۱۴۰۰ به مدت یک سال اجرا شد، یک هدف مهم دارد و آن اینکه؛ مشتریان بانک در انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات با توجه به تنوع نیازهای خود قدرت انتخاب داشته باشند.

در این طرح تسهیلاتی مشتریان می توانند تا سقف یک میلیارد ریال با امکان واریز و برداشت، دریافت و نرخ سود سالیانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه انتخاب کنند. ضمنا حداقل مبلغ افتتاح حساب ۵۰ میلیون ریال است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.