×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

امکان ثبت‌نام در طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن ۱۴۰۲) با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک اقتصادنوین فراهم شد.

به گزارش کیوسک بخر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دارندگان حساب نزد بانک اقتصادنوین برای ثبت‌نام در طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن ۱۴۰۲) می‌توانند از روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ نسبت به معرفی حساب وکالتی خود نزد بانک اقتصادنوین اقدام کنند تا امکان مسدودسازی و برداشت وجه مورد نیاز توسط کارگزار مربوطه فراهم شود.
بر این اساس، مشتریان ارجمند می‌توانند با مراجعه به بخش بورسار اینترنت بانک اقتصادنوین (نسخه جدید) و انتخاب «طرح عرضه خودروهای وارداتی (بهمن ۱۴۰۲)»، یکی از حساب‌های خود را وکالتی کرده و با انتخاب نام بانک اقتصادنوین در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.

راهنمای وکالتی کردن حساب در اینترنت بانک اقتصادنوین

آن دسته از مشتریان بانک اقتصادنوین که تاکنون اینترنت بانک خود را فعال نکرده‌اند، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام و پس‌ازآن حساب موردنظر خود را وکالتی کنند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن یکی از حساب‌های موجود به‌صورت حضوری، می‌توانید به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنید.

نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین

گفتنی است، بانک اقتصادنوین جزء بانک‌های منتخب طرح فروش خودروهای وارداتی برای معرفی حساب وکالتی و اتصال به سامانه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.