×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امکان ارائه بسیاری از خدمات شعبه‌ای، در پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال بانک سینا مهیا شده است

مدیرعامل بانک سینا از ارائه بسیاری از خدماتی که تا پیش از این در شعب ارائه می‌شده، بر بستر پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال این بانک خبر داد.

کیوسک خبر ـ غلامرضا فتحعلی در حاشیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: بانک سینا در سال‌جاری توانسته با تلاش همکاران، سه پلتفرم راه‌اندازی کند و بسیاری از خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌‌شود را در حال حاضر می‌تواند در این پلفترم‌ها ارائه دهد.

وی ادامه داد: بانک سینا بسترهای لازم را برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم‌ها از جمله پلتفرم سیبانک توانسته برای تداوم و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی، گام بردارد.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به کاهش قیمت تمام‌شده پول در بانکداری دیجیتال گفت: در این نوع بانکداری هزینه‌های شعب، کارمندان، تجهیزات شعبه، به‌روزرسانی این تجهیزات و تمامی هزینه‌های مربوط به بانکداری با شعبه کاهش می‌یابد‌.

فتحعلی در تشریح مزایای بانکداری دیجیتال افزود: بانکداری دیجیتال باعث کاهش قیمت تمام‌شده پول و بهبود کیفیت و سهولت ارائه خدمات بانکی می‌شود که از مزایای بلندمدت آن رضایتمندی مشتریان است. بانکداری دیجیتال به بانک‌ها امکان افزایش سرعت، ارتقای کیفیت داده و ایجاد مزیت‌های رقابتی می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در بانکداری دیجیتال مشتری خود تمامی امور بانکی را انجام می‌دهد، گفت: تحول دیجیتال در بانکداری به معنای تغییر روش‌ها و ابزارهای سنتی مورد استفاده در فرایندهای بانکداری و استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین و دیجیتال در تسریع، تسهیل و بهبود فرایندهای بانکداری است و سطح بهره‌وری را در بانک‌ها ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: قیمت تمام‌شده پول در صنعت بانکداری کشور بالاست. با ورود بانک‌ها به حوزه بانکداری دیجیتال، با کاهش هزینه‌ها مواجهه خواهیم شد.

مدیرعامل بانک سینا در خصوص نهمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: این نمایشگاه، یک نمایشگاه تخصصی خوب است. بانک سینا با ارائه و معرفی محصولات خود، به منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با محصولات در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از رویدادهای اثرگذار در حوزه صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.