×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای بیمه دانا با شرکت نفت ستاره خلیج فارس

تفاهم‌نامه بیمه‌ای بیمه دانا با شرکت نفت ستاره خلیج فارس امضاء و مبادله شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، شرکت نفت ستاره خلیج فارس که چند سالی است تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بیمه دانا قرار دارد، برای چندمین سال متوالی قرارداد خود را با این شرکت تمدید کرد.

در مراسمی که به همین مناسبت روز ۱۵ تیرماه جاری در بندرعباس بین دکتر رضا جعفری و مهندس علیرضا جعفرپور، مدیران عامل شرکت‌های بیمه دانا و نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد، تفاهم‌نامه بیمه‌ای در همه رشته‌ها بین طرفین مبادله شد.
در این مراسم دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از تمدید قرارداد با این بیمه‌گذار، ابراز امیدواری کرد: در ادامه همکاری‌های متقابل، بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به کارکنان این شرکت ارائه شود.
مهندس علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز با قدردانی از مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه دانا بابت ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای و نیز پرداخت به موقع خسارت همکاران خود توسط این شرکت، به‌ویژه در ماه‌های اخیر، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید ضمن افزایش دامنه همکاری‌های دوجانبه، شاهد تداوم ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای از طرف شعبه خلیج فارس بیمه دانا به کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس باشیم.
گفتنی است: بیمه دانا در رویکرد جدید خود می‌کوشد با توسعه بازار و شبکه فروش، ضمن حفظ بیمه‌گذاران خود، با انجام برنامه‌ها و اقدامات هدفمند و هوشمند، موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.